Archief - Jupiler Pro League 2011-2012 - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rogue

Legacy Member
starspike zei:
Nochthans is hij naar eigen zeggen al langer fit (ook in de wandelgangen bevestigd door oa Barda), maar Been heeft daar een andere mening over. Voor mij mogen ze Sarr toch een kans geven naast Simaeys ipv een toch teleurstellende Nadson. Van die laatste had ik toch veel meer verwacht...


Simaeys valt nu toch beter mee dan je aanvankelijk dacht?

Rogue

Legacy Member
Black-out van het bestuur!



'k Denk dat ze hem gewoon niet goed genoeg vonden. Persoonlijk vind ik nog altijd dat ze een fout hebben gemaakt door hem te verkopen. Simaeys is gewoon een zeer nuttige speler, hij hoeft daarvoor niet altijd in de basis te staan.

starspike

Legacy Member
Rogue zei:
Simaeys valt nu toch beter mee dan je aanvankelijk dacht?

Toch wel. Maar ik blijf erbij dat als een speler als SImaeys na een kampioenenjaar je beste transfer blijkt te zijn, dat je slecht gewerkt hebt.

Racing_Genk

Legacy Member
Lol Simaeys is atm idd verreweg de beste verdediger van Genk, snap niet wrm Club die zo goedkoop heeft laten gaan

J.Brown

Legacy Member
Idd kut, maar hij was wel hopeloos uit vorm de laatste maand. Veel bracht die niet meer bij op het veld. Hopelijk krijgt Camara nu terug wat kansen..

pina

Legacy Member
ik zou toch niet graag afhankelijk zijn van een non-voetballer als van damme :D

J.Brown

Legacy Member
dat zijn we gelukkig niet meer, zoals tegen Hannover ging het zeer goed zonder hem. Buiten zijn wroetwerk heeft die niet veel meerwaarde momenteel, brengt voetballend niets meer bij. Liever een Gonzalez in de plaats. Wel een toren minder voor de luchtduels.

starspike

Legacy Member
Ik klaag er alvast niet over dat Van Damme (en Kanu) er zondag niet bijzijn...

Racing_Genk zei:
Lol Simaeys is atm idd verreweg de beste verdediger van Genk, snap niet wrm Club die zo goedkoop heeft laten gaan

Dat is hij inderdaad. Maar dat moet je loskoppelen van wat ik zeg.

Lobmans

Legacy Member
Even een vraag in de rand van het topic, maar weet iemand of er in de buurt van het Sportpaleis in Antwerpen een voetbalminded café is? Gaan zondag naar Coldplay en vinden het wat te laat om eerst thuis nog de match Standard-Genk te bekijken en vervolgens nog te moeten vertrekken, dus zou wel ideaal zijn als we daar in de buurt eerst op het gemak ergens de match konden bekijken. :)

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Simaeys it niet secuur genoeg als CB, komt Europees een PAK tekort, als middenvelder is hij te traag, te onzuiver in de passing, technisch niet sterk genoeg, ondermaats schot, ...

Pluspunt: Een goede kopbal en fysieke kracht/overgave.

Simaeys hebben ze laten gaan omdat er nog een paar miljoen zoals hem rondlopen.

Rogue

Legacy Member
En toch zitten we nu met minderwaardige alternatieven. Slechte beslissing dus.

Racing_Genk

Legacy Member
Europees te kort? Wtf die nederlagen vna Genk waren zonder Simaeys. Met Simaeys ging het Europees (op verdedigend vlak) een pak beter.

Ik snap dat Bruggelingen hem proberen af te kraken omdat ze hem zo goedkoop kwijt zijn. Ik zeg ook niet dat Simaeys opeens top is ofzo, maar hij is op dit moment wel een meerwaarde voor iedere Belgische ploeg, al valt het nog af te wachten of hij zo blijft spelen natuurlijk

sharpshot

Legacy Member
Nee hoor, Simaeys was al te weinig toen hij nog bij Club speelde, zei iedereen toen ook al dus is zeker niet omdat we hem kwijt zijn. Goeie back-up, geen basis speler, we hebben veel betere alternatieven nu (Dvg, Van Acker, Marcos) in tegenstelling tot wat Rogue blijkbaar denkt.

edit: Ik wou hem ook niet kwijt, hij had zijn meerwaarde als back-up, met momenten een ideale verdediger, was gewoon een hele slechte voetballer en pakte teveel kaarten.

Svartálfar

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Europees te kort? Wtf die nederlagen vna Genk waren zonder Simaeys. Met Simaeys ging het Europees (op verdedigend vlak) een pak beter.

Ik snap dat Bruggelingen hem proberen af te kraken omdat ze hem zo goedkoop kwijt zijn. Ik zeg ook niet dat Simaeys opeens top is ofzo, maar hij is op dit moment wel een meerwaarde voor iedere Belgische ploeg, al valt het nog af te wachten of hij zo blijft spelen natuurlijk

Kablammo is helemaal geen club-supporter.

Rogue

Legacy Member
DVG is van vergelijkbaar niveau op voetbaltechnisch vlak. Wat betreft professionalisme en gewoon gezond verstand kan hij nog wat leren van Simaeys. Van Marcos ben ik nooit echt onder de indruk geweest. En Van Acker is op dit moment gewoon minder goed. Tegen Birmingham heb je toch gezien wat er gebeurt als je kinderen tegen mannen laat voetballen.

Simaeys is bij mij ook geen basisspeler, maar we hadden hem dit seizoen al goed kunnen gebruiken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan