sharpshot
Legacy Member
waffel zei:Voor je het weet is Club kampioen!
El winnaar é waffel, het is het EL topic hier
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waffel zei:Voor je het weet is Club kampioen!
St0wned zei:treble!
edit; excuseer: quadruple!

St0wned zei:Pro league + EL + supercup + Europese supercup![]()
TheRedDevils zei:
Hekje# zei:Helemaal mee eens !
Spurs fan btw?


Fireflies zei:5-0 afgemaakt, van't kastje naar de muur getikt en dan nog komen beweren dat wij daartegen verliezen?Beetje misplaatst. Er mogen dan wel enkele weken tussen zitten, Anderlecht staat veel verder dan Standard.

Die score gaf eigenlijk wel niet het juiste beeld van de wedstrijd. Die wedstrijd had eerder op 4-3 of 5-4 moeten eindigen. Terwijl Standard in het Astridpark echt wel geen bal raakte.Sev-O zei:Standard CL - Anderlecht SC : 5-1 (03/10/2010 - Résumé RTBF) - YouTube
Kan snel keren e, mss ist terug aan Anderlecht volgende keer, kan je moeilijk zeggen in voetbal![]()
Booka Shade zei:Als Braga nu wint van Brugge en Birmingham wint van Maribor, ligt Brugge er dan niet uit?
Als dat zo is ben ik er nog niet zo zeker van dat ze door gaan gaan :/
En klopt dit: "Er waren maar 13.000 fans op Sclessin"?
J.Brown zei:18500 supporters
Booka Shade zei:Dacht wel dat 13k zeer weinig was, sporza niet altijd vertrouwen![]()
Booka Shade zei:Dacht wel dat 13k zeer weinig was, sporza niet altijd vertrouwen![]()