Hannibal
Legacy Member
Laten we hopen dat het bestuur er ook zo over denkt.Cpt. Kablammo zei:Gillet is super bezig, super voor Anderlecht! Die kunnen ze dan dik verpatsen zonder al te veel kwaliteit te verliezen.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laten we hopen dat het bestuur er ook zo over denkt.Cpt. Kablammo zei:Gillet is super bezig, super voor Anderlecht! Die kunnen ze dan dik verpatsen zonder al te veel kwaliteit te verliezen.

Weebl zei:Als Meunier loopt, lijkt het altijd of er ijs onder zijn voeten ligt. Da's zo'n rare loopstijl dat die heeft.
Vrij saaie match. Maar ja, zo zwak da we staan he.

Weebl zei:Als Meunier loopt, lijkt het altijd of er ijs onder zijn voeten ligt. Da's zo'n rare loopstijl dat die heeft.
Vrij saaie match. Maar ja, zo zwak da we staan he.

Trebby zei:lol is die zigic nie beschaamd? 2m05, niet moeten springen en nog niet eens op doel koppen :/