Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weebl zei:Lol, rood?
Wat een 'dansje' doet Kanu daar![]()
Trebby zei:standard had hier toch al 1-4 mogen voorstaan en met 1 man meer


NemesisBE zei:Kujovic; Van Acker, Donk (c), Van Gijseghem, Vansteenkiste; Zimling, Odjidja, Vazquez; Dirar, Akpala, Meunier.
NemesisBE zei:Kujovic; Van Acker, Donk (c), Van Gijseghem, Vansteenkiste; Zimling, Odjidja, Vazquez; Dirar, Akpala, Meunier.
jeperdejep zei:omg die verdediging.



Vedoco zei:Zou Adrie kijken? Nee serieus, zou die dat doen?![]()