Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nameless zei:![]()
Hoe hoog springt die![]()
Sportinggboy zei:Na de 1-1 speelde Brugge zeker mee. Maar die 1-1 mag nooit goed gekeurd worden. In de eerste helft was het toch alleen maar Braga dat kansen kreeg.
Maar dit is gewoon een mooie avond voor ons Landje, hopelijk doen die uit Luik mee![]()

Svartálfar zei:Die 1-1 is een beetje gelijk de goal van Lukaku tegen Rusland, eigenlijk een fout maar who the fuck cares.
sharpshot zei:dacht ik ook metaan aan, weet wel niet of het rusland was maar bon
sharpshot zei:dacht ik ook metaan aan, weet wel niet of het rusland was maar bon


Durin zei:Fuck ik kijk 5 min naar sporza en heb mij al meer geërgerd aan Raes dan aan diene van exqi in anderhalve match![]()
Durin zei:Fuck ik kijk 5 min naar sporza en heb mij al meer geërgerd aan Raes dan aan diene van exqi in anderhalve match![]()

sharpshot zei:Sporza ook dik geowned, twee leuke matchen met onverwachte resultaten en nu krijgen ze dit te zien. Arm Sporza!
Azo saai.Romelus zei:Je hebt goed geluisterd dan... Die van Club was een andere commentator dacht ik + die legde helemaal geen intonatie in zijn uitspraak. Donk scoorde en hij was helemaal niet enthousiast. Dan is Raes stukken beter imo.![]()
sharpshot zei:Sporza ook dik geowned, twee leuke matchen met onverwachte resultaten en nu krijgen ze dit te zien. Arm Sporza!
Sportinggboy zei:Wat kan Sporza eraan doen dat Brugge en RSCA om 18 en 19h spelen? Dat ligt aan de Uefa. Sporza wil alleen de matchen van 21h05 uitzenden.