Archief - Europa League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nameless

Legacy Member
3625818870.jpg


Hoe hoog springt die :D

Svartálfar

Legacy Member
Die 1-1 is een beetje gelijk de goal van Lukaku tegen Rusland, eigenlijk een fout maar who the fuck cares.

Rubmifer

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Na de 1-1 speelde Brugge zeker mee. Maar die 1-1 mag nooit goed gekeurd worden. In de eerste helft was het toch alleen maar Braga dat kansen kreeg.

Maar dit is gewoon een mooie avond voor ons Landje, hopelijk doen die uit Luik mee :D

Ok, de eerste helft heb ik niet gezien, maar van wat ik gehoord heb liet brugge zich zeker niet wegduwen en speelde het organisatorisch heel erg goed.

2e helft was Braga in het begin wel sterker met een paar kansen en goals, maar daarna kwam Brugge toch ook wat meer in de match. Maar de goal van akpala had altijd moeten afgekeurd worden natuurlijk. Maar soit, don't care :p

sharpshot

Legacy Member
Svartálfar zei:
Die 1-1 is een beetje gelijk de goal van Lukaku tegen Rusland, eigenlijk een fout maar who the fuck cares.

dacht ik ook meteen aan, weet wel niet of het rusland was maar bon

Essit

Legacy Member
sharpshot zei:
dacht ik ook metaan aan, weet wel niet of het rusland was maar bon

Ja was tegen Rusland oefenmatch waarin Lukaku een verdediger wegduwt en dan scoort. Het was dan wel minder opzichtig dan wat Akapala hier deed. Lukaku zat meer in duel, Akpala duwt eerst en loopt dan door :)

Maarja, als de scheidsrechter het niet gezien heeft who cares :p

Durin

Legacy Member
Fuck ik kijk 5 min naar sporza en heb mij al meer geërgerd aan Raes dan aan diene van exqi in anderhalve match :angry:

Essit

Legacy Member
Durin zei:
Fuck ik kijk 5 min naar sporza en heb mij al meer geërgerd aan Raes dan aan diene van exqi in anderhalve match :angry:

Pffff Raes , dat is echt huilen met de pet op hé imo.

Romelus

Legacy Member
Durin zei:
Fuck ik kijk 5 min naar sporza en heb mij al meer geërgerd aan Raes dan aan diene van exqi in anderhalve match :angry:

Je hebt goed geluisterd dan... Die van Club was een andere commentator dacht ik + die legde helemaal geen intonatie in zijn uitspraak. Donk scoorde en hij was helemaal niet enthousiast. Dan is Raes stukken beter imo.:)

Burny

Legacy Member
Raes heeft 'Hoogstraten' vernoemd ZONDER Gert Verheyen of diens vrouw te vermelden. :wtf:

sharpshot

Legacy Member
Sporza ook dik geowned, twee leuke matchen met onverwachte resultaten en nu krijgen ze dit te zien. Arm Sporza!

Durin

Legacy Member
Romelus zei:
Je hebt goed geluisterd dan... Die van Club was een andere commentator dacht ik + die legde helemaal geen intonatie in zijn uitspraak. Donk scoorde en hij was helemaal niet enthousiast. Dan is Raes stukken beter imo.:)

Wat een verrassing... Ma als gij da vindt goed voor u.

Raes zijn stem slaagt altijd over ook. Precies in zijne puberteit gekomen

Sportinggboy

Legacy Member
sharpshot zei:
Sporza ook dik geowned, twee leuke matchen met onverwachte resultaten en nu krijgen ze dit te zien. Arm Sporza!

Wat kan Sporza eraan doen dat Brugge en RSCA om 18 en 19h spelen? Dat ligt aan de Uefa. Sporza mag alleen de matchen van 21h05 uitzenden.

sharpshot

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Wat kan Sporza eraan doen dat Brugge en RSCA om 18 en 19h spelen? Dat ligt aan de Uefa. Sporza wil alleen de matchen van 21h05 uitzenden.

Nuance en zoiets kan je toch voorzien als je kijkt naar vorige wedstrijden?

Maxwell

Legacy Member
Wat kan Sporza dat schelen man ? Iedereen zit toch te kijken ? Of het nu schoon voetbal is of niet. Als het u zo stoort kijkt dan via stream é
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan