Daar noemt ge iemand, Ferguson kon een matige selectie boven zich uit laten stijgen. Die wonnen vorig seizoen trouwens enorm vaak met 1 doelpunt verschil en het spel was vaak ook niet echt denderend, dus zo makkelijk ging dat allemaal niet. Wel met grote afstand op de concurrentie kampioen geworden inderdaad, maar de competitie is dit jaar een stuk moeilijker geworden imo. City dat zich goed heeft versterkt en een betere trainer heeft, chelsea met een betere trainer die ervaring heeft met het winnen van de pl, arsenal dat geen sterkhouders heeft verloren itt tot voorgaande seizoen + Ozïl,...
En zoals je ook zegt, 2de keer dat ze de winst laten ontglippen in blessuretijd. Fergie time is precies aan het omkeren in een nadeel voor united sinds Ferguson weg is

En ja, als mijn tante een snor had was ze mijn oom, maar als ze die 2 wedstrijden in blessuretijd niet weggeven stonden ze op de 2de plaats. Moyes heeft hier uiteraard ook schuld aan, dus hopelijk leert hij uit zijn fouten.
Ferguson deed het ook niet echt denderend in zijn begintijd bij United. En ja, united was toen niet de topclub die het nu is, maar toch. Het is een zware erfenis om Man u over te nemen van Ferguson en de stap van everton naar Man u is een grote stap. De tijd zal uitwijzen of Moyes nu leergeld aan het betalen is en de geschikte trainer voor man u blijkt te zijn.