Xeo Pablo
Legacy Member
waffel zei:Den enigsten dat ik daar afkan bij dat elftal. Allez Olympique! Met Deschacht zou het geen waar geweest zijn ze Hulk!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waffel zei:Den enigsten dat ik daar afkan bij dat elftal. Allez Olympique! Met Deschacht zou het geen waar geweest zijn ze Hulk!

Joramovic zei:Was wel een fout, maar das toch maar een shotelvod die Neymar.
waffel zei:Toch onbegrijpelijk hoe hij KERMEND naar zijn voet grijpt? Die heeft daar dus letterlijk 0 pijn he op dat moment. Gewoon bedrog. Publiek zou moeten fluiten.
We need more
![]()