Archief - De Rode Duivels - Interlandvoetbal - Deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rikie

Legacy Member
Damn, Acheampong al direct met een killer-voorzet in de 1e minuut. :O
Ghana is echt sterk!

edit: Mo jongens toch, die kees-commentator.. Volgens hem speelt Acheampong in de spits, op de flanken, op het middenveld en nu plots in de verdediging. :')
Nuja, hou maar een keer al die kleine zwartjes uit elkaar..

eurowarriors

Legacy Member
Om 20.00 USA-Spanje met Valencia-talenten Bernat, Gaya en Paco Alcacer in de basis! :applause:

Rikie

Legacy Member
Lol? Die scheids spuit bij een vrije trap een lijn met een soort schuim waar de muur moet staan. Nog nooit gezien.

Général Zantas

Legacy Member
ShRule zei:
Vraag me af wie sterker is, tahiti of san marino? Ik denk dat san marino nipt zou winnen.

San Marino zou ook gemakkelijk winnen uiteraard. Zijn allemaal voetballers die in de lagere Italiaanse klasses spelen.

Gavin

Legacy Member
Rikie zei:
Lol? Die scheids spuit bij een vrije trap een lijn met een soort schuim waar de muur moet staan. Nog nooit gezien.
Wat vreemd is want dit is een FIFA tornooi terwijl de Confederations Cup (in Zuid-Amerika dan nog) dat niet gebruikt. Die hebben ook geen vijfde en zesde ref bijvoorbeeld.

Ook maar willekeurige boel.

1CEZ

Legacy Member
Met de aanhoudende rellen (en terecht) word het gevaarlijk voor confederation cup
let erop seffes de RD's gekwalificeerd en wk afgelast door burgeroorlog in brasil :p

Exorikos

Legacy Member
Alle transfers voor de RD kunnen toch wel dik tegenvallen. Gaan ze veel spelen bij hun nieuwe ploeg?

Balsaus

Legacy Member
Exorikos zei:
Alle transfers voor de RD kunnen toch wel dik tegenvallen. Gaan ze veel spelen bij hun nieuwe ploeg?

Mignolet -> Liverpool : Als Pepe Reina weggaat vast en zeker , anders weet ik het ni.
Mertens -> Napoli : Zou kunnen dat hij daar bankzitter wordt.
Lukaku en De bruyne bij chelsea is ook maar afwachten

Voor de rest zijn er nog geen andere transfers van RD's?

kwistenbiebel

Legacy Member
Chadli zou ook verkassen he. En ik ben benieuwd of Benteke nu zeker blijft én of hij het ook een 2de seizoen kan..

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Wel zonde dat Kompany nog maar 55 caps heeft tot nu toe. Dat missen van die tornooien en zijn blessures... Anders zat ie gemakkelijk tegen de 70 aan.

Bart Religion

Legacy Member
Balsaus zei:
Mignolet -> Liverpool : Als Pepe Reina weggaat vast en zeker , anders weet ik het ni.
Mertens -> Napoli : Zou kunnen dat hij daar bankzitter wordt.
Lukaku en De bruyne bij chelsea is ook maar afwachten

Voor de rest zijn er nog geen andere transfers van RD's?

Valdez zou nu toch nog een jaar blijven en dus zal Reina allicht niet naar Barca gaan en dus zou Mignolet wel eens bankzitter kunnen worden
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan