Archief - De Rode Duivels - Interlandvoetbal - Deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Re@V0r

Legacy Member
als hij aan nieuwjaar nog geen basisplaats heeft, zoekt hij gewoon beter andere oorden op... zeker als we ons kwalificeren voor het WK
een KDB zonder matchritme gaat Wilmots echt niet opstellen tijdens een WK lijkt me

Anoniem06

Legacy Member
Hij zou beter gewoon voor een transfer gaan. Weg van die schijtcoach.

NightFlyer

Legacy Member
Tja. Als hij tegen Swindon niet als een slappe vod had gespeeld, dan had hij waarschijnlijk wel in de kern gezeten.

waffel

Legacy Member
Yuy, ik ga naar België-Wales. Een maat zei dat ie meegedaan had aan een wedstrijd en zei voor de lol dat ie mij zou meepakken moest ie winnen. Volgende dag "we gaan naar Wales gaan kijken" :p

Jepjep

Legacy Member
Ik doe elke keer mee aan 3 of meer verschillende wedstrijden voor tickets en nog nooit gewonnen :(

John1307

Legacy Member
NightFlyer zei:
Tja. Als hij tegen Swindon niet als een slappe vod had gespeeld, dan had hij waarschijnlijk wel in de kern gezeten.

Eerst dwarsboomt Joseke KDB zijn droomtransfer naar Dortmund, want hij moest hem er absoluut bijhebben,

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Misterblort

Legacy Member
Heb met 3 anderen 3 foto's ingestuurd voor die ING wedstrijd, ik zou dweis zijn moest er ni 1 van die foto's winnen want die van ons zijn tenminste orgineel en er is moeite ingestoken ^^

Kenneke10

Legacy Member
Tuninboy zei:
Als Joseke voelt dat er nu eenmaal betere spelers zijn dan KDB, dan is dat zijn goed recht om hem de tribune in te zetten. De concurrentie is nu eenmaal groter bij een topclub. En zeker Chelsea aangezien die het geld altijd laten rollen. Joseke moet niet kijken of het een belg is of niet. Voor ons Belgen ligt dat nu eenmaal gevoelig, maar Joseke is de trainer.. En de beste zal wel spelen zeker ?

Nagels met koppen , jose zal wel een beter zicht hebben op de vorm van kevin dan wij .

Jack Wilshere

Legacy Member
Dom maar extrasportief, staat imo los van zijn (eventuele) selectie.

ToasT

Legacy Member
Tja, lullen bij Lestienne over voorbeeldfunctie en dan Batshuayi wel selecteren na zoiets kan imo niet.
Voorbeeldfunctie is zowel op als naast het veld. Als Wilmots zijn eigen autoriteit niet wilt aantasten (en zichzelf belachelijk maken), mag hij hem niet selecteren.

caoimhin

Legacy Member
Lestienne heeft ook gewoon de interne regels overtreden natuurlijk.

BeeLz

Legacy Member
Wat is dat nu voor onzin, heeft zelf geen boete gehad ofzo...
Lestienne heeft de regels overtreden en zit daardoor een schorsing uit, Batshuayi heeft die schorsing reeds uitgezeten en dat alarmpistool maakt nu echt niets uit of moeten we elke rode duivel die door het rood licht stapt of verkeerd parkeert uit de selectie zetten...

TrickY.

Legacy Member
ToasT zei:
Tja, lullen bij Lestienne over voorbeeldfunctie en dan Batshuayi wel selecteren na zoiets kan imo niet.
Voorbeeldfunctie is zowel op als naast het veld. Als Wilmots zijn eigen autoriteit niet wilt aantasten (en zichzelf belachelijk maken), mag hij hem niet selecteren.


Totaal niet te vergelijken. Lestienne lapt de regels van de Rode Duivels aan zn botten (hoe belachelijk je ze ook mag vinden).

ToasT

Legacy Member
Zo erg zou ik het nu ook niet stellen, maar verboden wapendracht is toch heel wat erger dan eens verkeerd parkeren.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan