Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jeperdejep zei:Ik doe elke keer mee aan 3 of meer verschillende wedstrijden voor tickets en nog nooit gewonnen![]()
NightFlyer zei:Tja. Als hij tegen Swindon niet als een slappe vod had gespeeld, dan had hij waarschijnlijk wel in de kern gezeten.
Tuninboy zei:Als Joseke voelt dat er nu eenmaal betere spelers zijn dan KDB, dan is dat zijn goed recht om hem de tribune in te zetten. De concurrentie is nu eenmaal groter bij een topclub. En zeker Chelsea aangezien die het geld altijd laten rollen. Joseke moet niet kijken of het een belg is of niet. Voor ons Belgen ligt dat nu eenmaal gevoelig, maar Joseke is de trainer.. En de beste zal wel spelen zeker ?
ToasT zei:Tja, lullen bij Lestienne over voorbeeldfunctie en dan Batshuayi wel selecteren na zoiets kan imo niet.
Voorbeeldfunctie is zowel op als naast het veld. Als Wilmots zijn eigen autoriteit niet wilt aantasten (en zichzelf belachelijk maken), mag hij hem niet selecteren.