ShRule
Legacy Member
Misterblort zei:Zeg, bruine flippo, hij nam het op voor u ipv tegen u te zijn?
"Huishindu" really?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misterblort zei:Zeg, bruine flippo, hij nam het op voor u ipv tegen u te zijn?
ShRule zei:"Huishindu" really?
puni zei:Gij hebt echt wel afgrijselijk lange tenen. Misschien een beetje leren relativeren tegen volgende keer, ge zou ondertussen wel mogen weten dat zo'n dingen niet altijd even serieus bedoeld zijn. En ik was u wel degelijk (deels) aan het verdedigen.

Moest België verliezen tegen Kroatië, dan zou ik gewoon voor de drie punten gaan in Wales om alles in eigen hand te houden. Rekenen op de tegenstander is gevaarlijk. Het zou namelijk niet de eerste keer zijn dat een team met 4-0 wint omdat ze de tegenstander onder tafel geld toestoppen ..puni zei:Zoals Kroatië de laatste 2-3 wedstrijden staat te voetballen, moet ge daar toch absoluut geen schrik van hebben? En zelfs als ge daartegen verliest moet ge thuis tegen Wales niet eens winnen, maar gewoon een punt pakken. Tegen de ploeg die net nog klop kreeg in eigen huis van Servië en waar wij ginder konden gaan winnen terwijl we toen een afgrijselijke wedstrijd speelden. Die mannen slikken begot meer dan twee doelpunten per wedstrijd. Onze huishindu moet misschien wat realistischer zijn, maar gij zijt toch wel van het andere extreme.
makila zei:Moest België verliezen tegen Kroatië, dan zou ik gewoon voor de drie punten gaan in Wales om alles in eigen hand te houden. Rekenen op de tegenstander is gevaarlijk. Het zou namelijk niet de eerste keer zijn dat een team met 4-0 wint omdat ze de tegenstander onder tafel geld toestoppen ..

makila zei:Flanellen benen krijgen de duivels niet hoor. Men vergelijkt onterecht de huidige generatie nog steeds met de vorige generaties die als janetten over het veld dwarrelden (no offense, er zat weinig talent tussen)

Nochnoii zei:Stel dat België verliest tegen Kroatië, dan moeten onze duivels gewoon Bale blesseren en dan winnen we sowieso. Want het enige dat Wales doet is naar Bale passen, die dan vanop afstand gevaarlijk kan zijn. Neem dit gevaar weg en ge stoomt over die ploeg.
En ik praat normaal nooit in hypotheses![]()
mtm zei:Volgens The Times is het nog slechts een formaliteit dat het WK 2022 in Qatar in de winter zal plaatsvinden.
Ik ben eens benieuwd hoe ze de kalender dan gaan indelen. FIFA heeft zichzelf hier een loer gedraaid.
ShRule zei:Een halve finale is zo gek ook niet voor de duivels. Mits we reekshoofd zijn kan het wel.
Bv. In een groep met Panama, korea, zweden eerste worden. Dan 1/8 finale winnen tegen Japan en kwartfinale tegen een Ghana of Portugal zelfs en we zitten in de 1/2 finale.
marcel zei:laatste groepswedstrijd CL vorig jaar was 4-5 december, eerste K/O-ronde was 12 februari. tijd genoeg om een WK van 3 weken tussen te steken.
Nochnoii zei:Stel dat België verliest tegen Kroatië, dan moeten onze duivels gewoon Bale blesseren en dan winnen we sowieso. Want het enige dat Wales doet is naar Bale passen, die dan vanop afstand gevaarlijk kan zijn. Neem dit gevaar weg en ge stoomt over die ploeg.
En ik praat normaal nooit in hypotheses![]()

BleKKie zei:Leuk voor de clubs die hun spelers gans de winterstop kwijt spelen. En het is dan ook transferperiode, dus zal het (nog meer dan anders) vol lopen met makelaars en sommige spelers gaan meer met een transfer bezig zijn dan me het WK.
Kortom, een kakgedoe.
Kenneke10 zei:Tis da als club betaal je je speler elke maand, gaan ze u sterkste spelers even drie weken weg pakken :doh:, als je wat pech heb is den helft van uwe kern weg ( vb bayern munchen , barca ) .
Een Wk hoort gewoon in de zomer .
ShRule zei:Ja maar, als het voor iedereen hetzelfde is, maakt het toch niet veel uit? En de compitities gaan stilliggen, dus
Iedereen ondervind evenveel 'nadeel'
puni zei:Het gaat niet over het feit dat het al dan niet voor iedereen hetzelfde is, maar dat het eigenlijk gewoon niet verantwoord is. De winterstop is in principe een week of drie waarin spelers kunnen recupereren, aangezien voetbalseizoenen alsmaar zwaarder en intensiever worden. Zeker voor clubs die Europees aan de bak moeten en dus twee tot drie wedstrijden per week voetballen is dat enorm belangrijk.
puni zei:Het gaat niet over het feit dat het al dan niet voor iedereen hetzelfde is, maar dat het eigenlijk gewoon niet verantwoord is. De winterstop is in principe een week of drie waarin spelers kunnen recupereren, aangezien voetbalseizoenen alsmaar zwaarder en intensiever worden. Zeker voor clubs die Europees aan de bak moeten en dus twee tot drie wedstrijden per week voetballen is dat enorm belangrijk.