ShRule
Legacy Member
Drew zei:Ik post dat hier dat we over Nederland gaan en een uur later staat 't op sporza.![]()
Is al vorig maand gepost hier harhar
Maar da van Sjors is wel frapantt
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Drew zei:Ik post dat hier dat we over Nederland gaan en een uur later staat 't op sporza.![]()
Cpt. Kablammo zei:Maar soms eens moeilijkheden, dat kan gebeuren. Argentinië was toen een zootje ongeregeld terend op individueel talent trouwens, Duitsland heeft hen volledig kapot geneukt.
Maar zowel Duitsland als Spanje halen met regelmaat een topploeg neer en doorgaans maken ze overtuigend korte metten met mindere tegenstanders. Dat is nog wel een groot verschil. En dat zelfs de zwakkere tegenstanders het de toplanden moeilijk kan maken is een van mijn punten. In die matchen wordt uw team ook zwaar op de proef gesteld.
sjakie_ zei:Het enige waarvoor we Leekens mogen danken, is dat hij het juist op tijd afgebold is.

BleKKie zei:Een bedankje voor Club mag ook wel![]()
J.Brown zei:1-0 Batshuayi!
Fella zei:Ik zie juist dat Leekens aan bod gaat komen in Reyers laat, man man man.
En dat allemaal door 9Lives!