Archief - De Rode Duivels - Interlandvoetbal - Deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lospeed

Legacy Member
ShRule zei:
courtois
Mignolet
Kaminski Casteels
kompany
vermaelen
van buyten
lombaerts
alderweireld
pocognoli
gillet
fellaini
witsel
dembele
chadli
defour
simons
hazard
debruyne
mertens
bakalli
januzaj?
mirallas
lukaku
benteke
vossen

zijn er al 25 en er zijn te weinig vervangers voor lb en rb functie.

Voila, opgelost

Gavin

Legacy Member
puni zei:
23, waarvan drie doelmannen. Dus in theorie moogt ge elke positie dubbel bezetten.
Ligt dat vast, die drie keepers? Anders Mignolet en Courtois, de rest kan oprotten en zo hebben we een plaats vrij voor een speler die er echt toe kan doen.

Moest dat aantal keepers toch vastliggen: dwaze quota.

Gavin

Legacy Member
Foose zei:
Ja, is toch meestal zo? Idem in de CL/EL
Het is niet omdat iedereen dat doet dat dat zo is ...


Zelf maar opgezocht dan. CL bijvoorbeeld:
"Conditions for registration: List A
18.08 No club may have more than 25 players on List A during the season, two of
whom must be goalkeepers."

Minstens twee, geen drie.

eurowarriors

Legacy Member
ShRule zei:
Dus nu hebben we 4 keepers en een verdediger minder?

Denk dat ie eerder bedoeld dat ge Kaminski moet vervangen door Casteels...

Zoals de Willy zegt, waarom staat Vertonghen daar niet bij? :p

Tuninboy

Legacy Member
Ach, Wilmots zal Casteels toch meenemen. En dus zitten we met 3 keepers.

Fella

Legacy Member
Kan iemand mij eigenlijk ook eens zeggen waarom Nainggolan nooit veel kansen gekregen heeft?


eurowarriors zei:
Denk dat ie eerder bedoeld dat ge Kaminski moet vervangen door Casteels...

Zoals de Willy zegt, waarom staat Vertonghen daar niet bij? :p

Omdat als we moeten kiezen tussen Vertonghen en Van Buyten de keuze rap gemaakt is..

...
Lospeed zei:
Oei, idd, los over gekeken. :p

Tiim

Legacy Member
Geef mij maar eerder Vertonghen dan Van Buyten hoor. Van Buyten is veel te traag imo

Jepjep

Legacy Member
En wat als Courtois geblesseerd raakt en Mignolet een rode kaart pakt ofzo? Op andere posities kunt ge depanneren maar een keeper vervang je niet zomaar door een veldspeler, al zou Kompany dat niet slecht doen denk ik, die kan overal spelen :unsure:
2 keepers vind ik erg riskant op een toernooi.

Gavin

Legacy Member
Zoek mij eens een EK of WK match van een degelijk team waar de derde keeper moest spelen.

Re@V0r

Legacy Member
jeperdejep zei:
En wat als Courtois geblesseerd raakt en Mignolet een rode kaart pakt ofzo? Op andere posities kunt ge depanneren maar een keeper vervang je niet zomaar door een veldspeler, al zou Kompany dat niet slecht doen denk ik, die kan overal spelen :unsure:
2 keepers vind ik erg riskant op een toernooi.

lijkt mij inderdaad ook de reden
2 keepers meepakken lijkt me ook gewoon te riskant.. blessure of rode kaart is soms vlugger gepakt dan je denkt, dus dan valt er sowieso al 1 weg
dus dan zit je de match(en) erna al direct zonder keeper op de bank

Gavin

Legacy Member
Conclusie: oprotten met Casteels, Kaminski of andere prut en een waardevolle veldspeler in de plaats.

mojojojo

Legacy Member
Fella zei:
Kan iemand mij eigenlijk ook eens zeggen waarom Nainggolan nooit veel kansen gekregen heeft?



...


Heb hem nooit zien spelen bij Cagliari, maar de paar keren dat hij mocht meedoen bij de rode duivels heeft hij toch niet echt indruk kunnen maken..

ShRule

Legacy Member
Gavin zei:
Conclusie: oprotten met Casteels, Kaminski of andere prut en een waardevolle veldspeler in de plaats.

Ik denk dat je verplicht bent om 3 keepers in je selectie te hebben. Niet zeker wel.

ShRule

Legacy Member
eurowarriors zei:
Denk dat ie eerder bedoeld dat ge Kaminski moet vervangen door Casteels...

Zoals de Willy zegt, waarom staat Vertonghen daar niet bij? :p

Ahzoo, welja de 3e keeper maakt mij niet zo uit.
En vertonghen vind ik niet goed genoeg..
Haha nee een foutje!

Nu, het gaat erom dat er 26 spelers in die lijst zitten (met vertonghen) er moeten er 3 uit. De vraag is wie? Wel als bakalli zo blijft evolueren, dan Mertens weg, we hebben veel van zijn soort. Dan Simons, die is te zwak om te spelen, maar kunnen we als staf meedoen voor de spelers te motiveren. En nog eentje blijft er over.

Drew

Legacy Member
Fella zei:
Kan iemand mij eigenlijk ook eens zeggen waarom Nainggolan nooit veel kansen gekregen heeft?
Omdat Simons ervaring heeft en Defour ooit een brief van SAF gekregen heeft.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan