Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
puni zei:Engeland met of zonder Rooney is dan ook wel een wereld van verschil.
Newboy zei:En ze spelen de eerste wedstrijden zonder Rooney plus Lampard er niet bij. Ik hoop voor Engeland dat ze dan al 6 punten hebben...
Technisch is dit Engeland niets waard.
Newboy zei:En ze spelen de eerste wedstrijden zonder Rooney plus Lampard er niet bij. Ik hoop voor Engeland dat ze dan al 6 punten hebben...
Technisch is dit Engeland niets waard.

bardok-- zei:Mertens :doh:
Zoiets doe je echt niet imo!
puni zei:Tis niet alsof hij de intentie had om hem te blesseren eh. Overdrijven moet ook niet. Terecht geel, beetje vergelijkbaar met bewust hands maken.
puni zei:Tis niet alsof hij de intentie had om hem te blesseren eh. Overdrijven moet ook niet. Terecht geel, beetje vergelijkbaar met bewust hands maken.