Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als de Rode Duivels een ietwat bevredigende prestatie op de mat leggen zaterdag in Wembley, lijkt alles erop te wijzen dat Marc Wilmots ook de voltijdse opvolger van Georges Leekens wordt. De Bond droomt wel van Eric Gerets, maar met zijn nog lopende contract in Marokko is dat een onrealistische (lees: te dure) optie. Na zaterdag hoopt de KBVB tot een akkoord te komen met Wilmots, zo schrijven de Concentra-kranten.
Maxwell Sanchez zei:Omdat anders de bond verder gaat met Wilmots als T1 ? Dan mogen ze van mij in een vriendschappelijk matchke wel ten onder gaan. Gaat dat er misschien wel in ?
Sheldon Cooper zei:Alsof Simons slecht is :ironic:
Maxwell Sanchez zei:Limburg op zijn best![]()
Als dit waar is : jizz in my pants. Heb dat middenveld en aanval al een tijdje in mijn hoofd en heb altijd gehoopt dat ze ooit zo zouden spelen, maar ik dacht dat het er nooit van zou komen.asmo zei:Opstelling volgens de rtbf:
--------------------Mignolet----------------------
Gillet---Simons------Vermaelen-----Vertonghen
--------------Fellaini---------Witsel--------------
----------------------Dembele---------------------
Mirallas-----------Hazard----------------Mertens
![]()
jeperdejep zei:Als dit waar is : jizz in my pants. Heb dat middenveld en aanval al een tijdje in mijn hoofd en heb altijd gehoopt dat ze ooit zo zouden spelen, maar ik dacht dat het er nooit van zou komen.
Hopelijk kan Kompany toch nog spelen, want met Simons vanachter wordt het een drama.

Xperia zei:vind je ik van buyten nog nasst hem gezet ipv vermaelen![]()
![]()
jeperdejep zei:Ok, nu zijn mijn twijfels weg. Jij bent die jongen op je avatar.

mtm zei:Hart; Johnson Cahill Terry Cole; Milner Gerrard Parker Oxlade-Chamberlain; Young Welbeck
Opstelling van Engeland morgen. Weer de 4-4-1-1, de vaste achterlijn en het centrale middenveld.