Archief - De Rode Duivels - Deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mtm

Legacy Member
Als Simons speelt, gaat zelfs Carroll scoren. Hij zal geen enkel duel winnen dan.

Re@V0r

Legacy Member
Als de Rode Duivels een ietwat bevredigende prestatie op de mat leggen zaterdag in Wembley, lijkt alles erop te wijzen dat Marc Wilmots ook de voltijdse opvolger van Georges Leekens wordt. De Bond droomt wel van Eric Gerets, maar met zijn nog lopende contract in Marokko is dat een onrealistische (lees: te dure) optie. Na zaterdag hoopt de KBVB tot een akkoord te komen met Wilmots, zo schrijven de Concentra-kranten.

ma ffs... wat een bende lamzakken is da daar eigenlijk...
precies of er over de hele wereld maar 2 opties zijn: Wilmots of Gerets
bende retards bij de bond in feite

tmag misschien ni gezegd worden, maar hopelijk worden ze afgemaakt door de engelsen

warcraft3 playe

Legacy Member
Maxwell Sanchez zei:
Omdat anders de bond verder gaat met Wilmots als T1 ? Dan mogen ze van mij in een vriendschappelijk matchke wel ten onder gaan. Gaat dat er misschien wel in ?

Nee.

stormtrooper

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Alsof Simons slecht is :ironic:

Nee maar het is toch waanzin om die op te stellen als ge daarvoor uwe CV opschuift naar de links terwijl ge ne rasechte LB op de bank zitten hebt?

OxYg3N

Legacy Member
Ik ben echt pessimistisch over het wk2014, zeker hoe ik ze heb zien spelen. Het blijft altijd hetzelfde. Ik heb al 2j geen echte goeie match meer gezien van de duives. En dan altijd een andere ploeg opstellen. Gewoon exact dezelfde ploeg opstellen. Als het gaat natuurlijk. Maar Gillet wtf....

BleKKie

Legacy Member
Ja, eens in mijn bedje kruipen zeker, morgen om 4h er uit om om 5h te vertrekken

WEMBLEY :love: :bow: :cool:

ShRule

Legacy Member
Kompany: "Als ik 4 weken buiten strijd ben omdat ik op wembley speel dan is dat maar zo" :bow:

Wilmots zn opstelling sta dus zo goed als vast:
Mignolet
Gillet Kompany (Simons) Vermaelen Verthongen

Witsel
Fellaini

Dembele

Mirallas Hazard Mertens

Met Hazard a la Messi dus!!

Hannibal

Legacy Member
Lol, Simons als CV. Voor de verdediging kan hij zijn gebrek aan snelheid nog verbergen maar als hij morgen centraal in de defensie staat gaan Engeland ons heel veel pijn doen.

Proim

Legacy Member
Zal interessant zijn om dat eens in z'n werking te zien met die voorlinie. Ik kijk er al naar uit :)

hstone

Legacy Member
Gillet heeft de training wel moeten verlaten met rugproblemen. Dat is nog afwachten dus.

Anoniem04

Legacy Member
Geweldig, Gillet terug zien falen op die RB.

Als dat een voorsmaakje is van zijn job als bondscoach, hoop ik ook dat we verliezen tegen Engeland.

Gattuso8

Legacy Member
Simons eventueel opnieuw achteraan? Oké, de nood is hoog maar nu ook weer niet zo hoog

Jepjep

Legacy Member
asmo zei:
Opstelling volgens de rtbf:

--------------------Mignolet----------------------
Gillet---Simons------Vermaelen-----Vertonghen
--------------Fellaini---------Witsel--------------
----------------------Dembele---------------------
Mirallas-----------Hazard----------------Mertens

:wtf:
Als dit waar is : jizz in my pants. Heb dat middenveld en aanval al een tijdje in mijn hoofd en heb altijd gehoopt dat ze ooit zo zouden spelen, maar ik dacht dat het er nooit van zou komen.
Hopelijk kan Kompany toch nog spelen, want met Simons vanachter wordt het een drama.

Philharmoniker

Legacy Member
jeperdejep zei:
Als dit waar is : jizz in my pants. Heb dat middenveld en aanval al een tijdje in mijn hoofd en heb altijd gehoopt dat ze ooit zo zouden spelen, maar ik dacht dat het er nooit van zou komen.
Hopelijk kan Kompany toch nog spelen, want met Simons vanachter wordt het een drama.

vind je ik had Vanbuyten nog naast hem gezet ipv vermaelen :unsure: :evil:

mtm

Legacy Member
Hart; Johnson Cahill Terry Cole; Milner Gerrard Parker Oxlade-Chamberlain; Young Welbeck


Opstelling van Engeland morgen. Weer de 4-4-1-1, de vaste achterlijn en het centrale middenveld.

Thorazer

Legacy Member
mtm zei:
Hart; Johnson Cahill Terry Cole; Milner Gerrard Parker Oxlade-Chamberlain; Young Welbeck


Opstelling van Engeland morgen. Weer de 4-4-1-1, de vaste achterlijn en het centrale middenveld.

Geen Rooney?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan