Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BuBbA zei:Lol, wener.
Chelsea heeft het afgemaakt en vastgehouden, dat is voetbal.
BuBbA zei:Lol, wener.
Chelsea heeft het afgemaakt en vastgehouden, dat is voetbal.
BuBbA zei:Lol, wener.
Chelsea heeft het afgemaakt en vastgehouden, dat is voetbal.
mp4me zei:De muur van volgende week zal ook weer de moeite worden.
BuBbA zei:Lol, wener.
Chelsea heeft het afgemaakt en vastgehouden, dat is voetbal.
devi zei:Juist alsof het de verdienste van Chelsea was dat het hier niet 1-3 staat.
Romelus zei:Ik hoop dat het 5-0 wordt voor Barcelona in Camp Nou, zo laf dat Chelsea speelde.
Milan bracht veel beter voetbal tegen Barca. Ik ga er liever uit op een goede manier dan zo voor de dag te komen als Chelsea vandaag...
Bart Religion zei:Puur anti-voetbal van Chelsea. Moest ik Chelsea fan zijn dan hing ik mij uit pure schaamte op aan mijn sjaaltje
Sportinggboy zei:Chelsea speelt een thuismatch met 10 achteraan. Zal in Barcelona niet beteren. Ze zullen snel moeten scoren of het zou wel eens pijnlijk kunnen zijn