Archief - Champions League 2011-2012 - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sportinggboy

Legacy Member
Chelsea speelt een thuismatch met 10 achteraan. Zal in Barcelona niet beteren. Ze zullen snel moeten scoren of het zou wel eens pijnlijk kunnen zijn

ng

Legacy Member
mp4me zei:
De muur van volgende week zal ook weer de moeite worden.

't is niet mooi om te zien, maar ja zal hen worst wezen.
Anders loopt barca er nog makkelijker doorheen.

fcberke

Legacy Member
3 jaar geleden speelde chelsea barcelona van de mat en werden ze uitgeschakeld dus waarom is niet op deze manier proberen :)

Bart Religion

Legacy Member
BuBbA zei:
Lol, wener.

Chelsea heeft het afgemaakt en vastgehouden, dat is voetbal.

Puur anti-voetbal van Chelsea. Moest ik Chelsea fan zijn dan hing ik mij uit pure schaamte op aan mijn sjaaltje

Romelus

Legacy Member
Ik hoop dat het 5-0 wordt voor Barcelona in Camp Nou, zo laf dat Chelsea speelde.

Milan bracht veel beter voetbal tegen Barca. Ik ga er liever uit op een goede manier dan zo voor de dag te komen als Chelsea vandaag...

Fella

Legacy Member
Mooi mooi 1-0 voor Chelsea, hopelijk worden ze niet afgemaakt in Camp Nou.

Bubba

Legacy Member
devi zei:
Juist alsof het de verdienste van Chelsea was dat het hier niet 1-3 staat.

Onder andere. Het zijn de doelpunten die tellen, niet de ballen tegen de paal of de gemiste schoten.

Bluto

Legacy Member
Romelus zei:
Ik hoop dat het 5-0 wordt voor Barcelona in Camp Nou, zo laf dat Chelsea speelde.

Milan bracht veel beter voetbal tegen Barca. Ik ga er liever uit op een goede manier dan zo voor de dag te komen als Chelsea vandaag...

Dat is zever in het moderne voetbal. Als je de CL kan winnen, strijk je uiteindelijk veel meer eer én geld op dan wanneer je er nu uitvliegt.

Mudi

Legacy Member
Verdiend gewonnen van Chelsea!

Maak je je kansen niet af, dan hoor je niet te winnen. Chelsea verdedigde zeer goed en hield terecht aan de 1-0. Wat me opviel, was dat Barca geen deftige spitsen heeft buiten Villa. Sanchez is normaal gezien een vleugelspeler, net zoals Cuenca en Pedro. Messi is een nummer 10 net zoals Cesc. Wie hebben ze nog daar.

Gavin

Legacy Member
Open kansen niet afgemaakt, Cesc die ligt te sucken zonder vervanging, dom balverlies van Messi, ... weer één van die matchen. Jammer, eigen schuld.

Silence

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Chelsea speelt een thuismatch met 10 achteraan. Zal in Barcelona niet beteren. Ze zullen snel moeten scoren of het zou wel eens pijnlijk kunnen zijn

Uit het verleden is ook al gebleken dat ge Barcelona het best aanpakt met 3 aanvallers & 2 aanvallende middevelders :ironic:

Eindelijk eens een ploeg die kan winnen tegen Barcelona, ook al is het niet super
Als ze dat nietmeer mogen kunnen ze volgend jaar Barcelona beter gewoon de CL geven in het begin
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan