Archief - Champions League 2011-2012 - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Utred

Legacy Member
$uB^ zei:
Barca moet natuurlijk wel hun kansen afmaken eh .. Onverdiend voorlopig maja, als je niet scoort ...

Ik erger mij wel een beetje aan Drogba .. Ik hoor altijd en overal dat Busquets altijd maar valt etc maar als je ziet hoeveel keer Drogba er ligt ... Bij sommige krijgt hij ergens een licht tikje en 'drama' ...

Hij heeft hem ook wel een paar keer echt zeer gedaan denk ik.
Als hij daar vol naast Busquets een gat in de lucht sprong, zag er heel spectaculair maar ook redelijk pijnlijk uit.
Ferm zwak verdedigd bij die goal, laat Drogba anders alleen staan.

Adrei

Legacy Member
$uB^ zei:
Barca moet natuurlijk wel hun kansen afmaken eh .. Onverdiend voorlopig maja, als je niet scoort ...

Ik erger mij wel een beetje aan Drogba .. Ik hoor altijd en overal dat Busquets altijd maar valt etc maar als je ziet hoeveel keer Drogba er ligt ... Bij sommige krijgt hij ergens een licht tikje en 'drama' ...
Tja, de bal kan niet altijd goed terechtkomen he. Ze hadden inderdaad genoeg kansen waaronder die 1 op de lat en voorts nog heel dichtbij geweest waarbij de bal niet goed viel. Barca is wel de betere ploeg momenteel, als we het spel van de 1ste helft bekijken verdiend Barca het dan wel om te winnen.

Uiteindelijk wint ge door te scoren he, onverdiend of niet ^^! ME WANTS CHELSEA in de finale!

edit: een foutje waar waffel kwaad om zou worden rap verbeterd! :$

$uB^

Legacy Member
Utred zei:
Hij heeft hem ook wel een paar keer echt zeer gedaan denk ik.
Als hij daar vol naast Busquets een gat in de lucht sprong, zag er heel spectaculair maar ook redelijk pijnlijk uit.
Ferm zwak verdedigd bij die goal, laat Drogba anders alleen staan.

Ja klopt, hij heeft zich vast ook wel een paar keer serieus pijn gedaan. Maar twaren er een paar bij waarvan ik dacht van 'Hmz ..' en als hij dan zo om de 5 minuten er ligt ;-)

Soit, hopelijk toont Barca wat ze echt waard zijn en krijgen we een 1-2 of 1-3 ;-)

Silence

Legacy Member
Drogba is toch echt wel een paar keer serieus geraakt itt tot wat Busquets vaak doet :) Het is ook niet dat hij dan de dokter laat komen om er af te gaan en terug op te lopen

Alves zie ik ook nog altijd springen en huppelen, als hij een bal wegtrapt met een man in de buurt alsof die man nog ff doorging op zijn voet, om dan verongelijkt naar de ref te kijken

Toffe match wel en Chelsea goe weggekomen bij die bal op de lat
Die kans van Fabregas, wou die die trappen of echt nog eens breedleggen want bij Barça weet ge dat dus nooit hé :lol:

Bubba

Legacy Member
Gavin zei:
Voor die keer dat hij op zijn benen blijft staan. Busquets moest maar eens hetzelfde doen (zelfde bijvoorbeeld als die penaltyfase met Iniesta omgekeerd was), oei oei oei. :ironic:


tja, kansen gehad, niet afgemaakt. Chelsea onverdiend voor na dom spel van Messi en de verdediging. Jammer.


Als ge het hebt over die fase langs de lijn met Cahill, dat was inderdaad een fout maar geen strafschop.

ng

Legacy Member
Ze gaan op zoek naar een doelpunt, dat is de stijl van barcelona. Neen gij mongool, dat is de essentie van voetbal.
Zeikcommentator toch zenne.

Nu ja, chelsea voor. Dat barca nu maar verder breit.

Silence

Legacy Member
ng zei:
Ze gaan op zoek naar een doelpunt, dat is de stijl van barcelona. Neen gij mongool, dat is de essentie van voetbal.
Zeikcommentator toch zenne.

:lol:
Er zit daar wat bij mekaar qua commentatoren bij 2be hoor
Waar is de tijd van Polspoel :lol:

Silence

Legacy Member
Dan doet hij zich eens echt pijn en gaan ze klagen dat hij tijd aan het rekken is :D

Drogba was al aan het hopen dat de clubdokter kwam helpen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan