San Yokohama
Legacy Member
ik verkoop/ruil mijn WoW kaartspel.
T'is het deck van elendrill waarbij nog een hoop boosters zijn toegevoegd (het zijn +- 130 kaartjes)
De punten kaartjes zijn nog niet gebruikt (en nog niet bij het totaal meegeteld), dus die kan je zelf nog op de site inwisselen voor iets leuks.
kzou dit héél graag ruilen voor een x360 game (moet helemaal geen nieuwe zijn!). (evt een wii/ds/psp/pc/... game mag ook)
of verkopen bij een eerlijk bod. (kost 15€ nieuw, zijn 40 kaarten dan)
hou wel aub rekening met de verzending, die bedragen immers 4.30€
bied maar.
Grtzz,
Yokohama
T'is het deck van elendrill waarbij nog een hoop boosters zijn toegevoegd (het zijn +- 130 kaartjes)
De punten kaartjes zijn nog niet gebruikt (en nog niet bij het totaal meegeteld), dus die kan je zelf nog op de site inwisselen voor iets leuks.

kzou dit héél graag ruilen voor een x360 game (moet helemaal geen nieuwe zijn!). (evt een wii/ds/psp/pc/... game mag ook)
of verkopen bij een eerlijk bod. (kost 15€ nieuw, zijn 40 kaarten dan)
hou wel aub rekening met de verzending, die bedragen immers 4.30€
bied maar.
Grtzz,
Yokohama
