Archief - world of warcraft figures

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zangrax

Legacy Member
Hallo,

ik heb nog een aantal beeldjes die weg mogen. Alle beelden zijn zonder doos tenzij anders vermeld. Ik verkies afhalen maar kan ook verzonden worden (op risico van de koper). Indien er interesse zou zijn voor het hele pakket samen, mag je een (serieuze) bod laten.

Fotos worden geplaatst op verzoek.

Lady vashj (met doos): Min. 30 excl SOLD!
Dwarf warrior: min. 20 excl.
Gnome warrior op mech. : min 20 excl.
Undead Warlock: min. 20 excl.
Troll Hunter: min. 30 excl.
Sylvanas: min. 30 excl.
Worgen: min. 15 excl.
Gnome warlock + voidwalker:min. 30 excl. SOLD!
Troll Mage: min. 20 excl.

Ook aangeboden op 2dehands.be

Foto's aangevraagd:

Sylvanas:

ncsjm.jpg

j124qh.jpg


Undead warlock:

w05ndf.jpg


Troll Hunter:

w023v7.jpg

e88mm0.jpg


Troll mage:

2s9rs3s.jpg

28vu144.jpg


Worgen:

imiet2.jpg


Dwarf warrior:

4qlx8y.jpg


Gnome Warlock:

2lbdjt.jpg


Gnome warrior:

2h535a1.jpg


Bij meerdere aankopen kan er onderhandeld worden in prijzen.

mvg

Zangrax

Legacy Member
Ik heb alle foto's geupload van alle beeldjes, als er eentje moest ontbreken, geef maar een seintje

Zangrax

Legacy Member
Genoteerd ! Verzending via kiala neem ik aan? En wil je de doos van vashj erbij? Kga morgen kijken voor een doos bij de post (of op werk) dan waar ik deze in kan zetten voor verzending.

Zangrax

Legacy Member
Ok ik sluit morgen af rond dezelfde uur aangezien ik dinsdag op vakantie vertrek. Dus liefst zo snel mogelijk afhandelen.

Zangrax

Legacy Member
215 voor alles (als het word opgehaald dan en in veronderstelling dat je die frostmourne erbij wilt) want verzenden zou veel uitkomen. Dus in principe is de worgen dan gratis bij aankoop van hele pakket. Zonder frostmourne ist dan 200.

Tot nu toe heeft Palasam 45 excl geboden op lady vashj en frostmourne, deze wordt afgesloten om 18.30 als niemand het hele pakket aankoopt of hoger bied.

nervevar

Legacy Member
waar staat frostmourne? ofwel ben ik blind ofwel heb ik niet genoeg geslapen want ik zie die nergens :(

Zangrax

Legacy Member
nervevar zei:
waar staat frostmourne? ofwel ben ik blind ofwel heb ik niet genoeg geslapen want ik zie die nergens :(

Heb er geen foto van geupload denk ik.. staat helemaal onderaan

Zangrax

Legacy Member
Ik ga de verkoop met verzendingen tijdelijk 'pauzeren' aangezien ik dinsdag op vakantie vertrek en het maandag feestdag is daar ik niets meer op tijd kan verzenden.

Uiteraard kan er nog altijd opgehaald worden door geïnteresseerden.

The_Poet

Legacy Member
Van waar ben je ?


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan