Rocknsad
Legacy Member
Gaat weliswaar over een imitatie uit thailand ,meer info in dit topic:
https://www.beyondgaming.be/forums
Shirt zonder bedrukking en patches .
Maat is een medium, maar ik heb eerder een kleine large nodig...
Nooit gedragen, met kaartje...
Heb gisteren een truitje verstuurd en het koste me 6 euro
(Van China naar BE is dat gratis, Binnen belgie kost me dat dus 6 euro)
Prijs is 15 excl of 20 incl
Foto's:
https://www.beyondgaming.be/forums
Shirt zonder bedrukking en patches .
Maat is een medium, maar ik heb eerder een kleine large nodig...
Nooit gedragen, met kaartje...
Heb gisteren een truitje verstuurd en het koste me 6 euro
(Van China naar BE is dat gratis, Binnen belgie kost me dat dus 6 euro)Prijs is 15 excl of 20 incl

Foto's:
