Archief - Wasmachine (Siemens)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Atomsk

Legacy Member
Siemens Savmat wasmachine (+/-5 jaar oud), werkt nog perfect, geen problemen mee gehad.
Heeft de gebruikelijke programma's, maar kan niet geprogrammeerd worden. Eenvoudige uitvoering. Is uitgekuist, gespoeld, etc. staat sinds een maandje stil, maar werkt nog.

Zelf af te halen in Kuringen, Hasselt. Moet snel weg, staat nu onder de voeten.

Min. prijs: € 50
Meeneem prijs: € 70

Foto:
ToMgKLp.jpg


Staat nu in een opslag ruimte, voorlopig niet meteen een betere foto.

Atomsk

Legacy Member
Genoteerd!
Kan opgehaald worden aan die appartementblok tegenover de Edelweiss(Joris van Oostenrijk/Crutzenstraat).
Is een garagepoort aan waar je eventueel de auto ff kan parkeren en dan moet ik 'em alleen maar bovenkrijgen. Staat nu in een kelderberging.

b0rn2die4

Legacy Member
Zonder transportbouten liever niet. Trommel is heel gevoelig voor schokken en zonder die bouten.. Good luck nog!

gr@vedigger

Legacy Member
Mijn bod geldt uiteraard nog. Ik kan vrijdag of in het weekend wel ophalen?!

playforfun91

Legacy Member
Kijk toch maar eens of ze niet op de achterkant van het toestel bevestigd zijn? Bij onze Miele is dat toch zo (redelijk lange staven achteraan er op geklikt).

b0rn2die4

Legacy Member
playforfun91 zei:
Kijk toch maar eens of ze niet op de achterkant van het toestel bevestigd zijn? Bij onze Miele is dat toch zo (redelijk lange staven achteraan er op geklikt).

Dat is enkel bij miele zo :) bij andere merken moet je ze zelf bijhouden. Zijn ook maar 4 kleine bouten en bij miele 2 lange staven indd :)

playforfun91

Legacy Member
b0rn2die4 zei:
Dat is enkel bij miele zo :) bij andere merken moet je ze zelf bijhouden. Zijn ook maar 4 kleine bouten en bij miele 2 lange staven indd :)

Ah ok :p Dacht dat dat bij alle Duitse merken wel zo geweest zou zijn.

In elk geval, succes met de verkoop @TS.

Atomsk

Legacy Member
gr@vedigger zei:
Mijn bod geldt uiteraard nog. Ik kan vrijdag of in het weekend wel ophalen?!
Genoteerd! Voorlopig gereserveerd voor jou :)

playforfun91 zei:
Kijk toch maar eens of ze niet op de achterkant van het toestel bevestigd zijn? Bij onze Miele is dat toch zo (redelijk lange staven achteraan er op geklikt).
De schroefgaten zijn er, maar de bouten niet :)

playforfun91 zei:
Ah ok :p Dacht dat dat bij alle Duitse merken wel zo geweest zou zijn.

In elk geval, succes met de verkoop @TS.
Thx!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan