damn
Legacy Member
Mijn vw golf 3 boston staat te koop
(boston wilt zegge: krijg lipje vanvoor aan de auto, sportievere zetels)
reden van verkoop ? ga een cabrio kopen
meer info en foto's op
http://www.2dehands.be/vw-golf-3-75-000-42322241.html
staat ook op kapaza,autoscout, autozone en hebbes.be
(boston wilt zegge: krijg lipje vanvoor aan de auto, sportievere zetels)
reden van verkoop ? ga een cabrio kopen

meer info en foto's op
http://www.2dehands.be/vw-golf-3-75-000-42322241.html
staat ook op kapaza,autoscout, autozone en hebbes.be
