Archief - Vrouwenhorloge D&G

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Olivier_Twister

Legacy Member
Ik verkoop hier een vrouwenhorloge van het merk D&G
het horloge is nooit gedragen geweest..
gekocht voor de verjaardag van mijn vriendin, maar het is gedaan tussen ons...
dus maw het ligt hier maar te liggen....
de schakels moeten er niet uit, want je kunt deze horloge dragen als een horloge en armband..
de nieuwprijs/winkelprijs van deze horloge is 200-250 euro
de garantie is nog aanwezig met nodige papieren...

meeneemprijs; 125 euro
minimumprijs; 70 euro

enkele fotos;

[img=http://img170.imageshack.us/img170/6431/img0321mq7.th.jpg]

[img=http://img84.imageshack.us/img84/4261/img0322qu0.th.jpg]

[img=http://img84.imageshack.us/img84/8886/img0323fw8.th.jpg]

[img=http://img84.imageshack.us/img84/3038/img0324nn2.th.jpg]

[img=http://img170.imageshack.us/img170/9207/img0325gj5.th.jpg]

[img=http://img363.imageshack.us/img363/1966/img0338du2.th.jpg]

[img=http://img84.imageshack.us/img84/6843/img0339hy8.th.jpg]

[img=http://img363.imageshack.us/img363/9411/img0340ol7.th.jpg]

[img=http://img84.imageshack.us/img84/4273/img0341vc5.th.jpg]

[HBV]-=Tornado=-

Legacy Member
Kan je geen duidelijkere foto's nemen aub?

Dit zegt echt niets

thx

Razer

Legacy Member
off topic:

hebt ge et juiste garantiebewijs al gevonden van de logitech Z5500
had u al pm gestuurd maar daar reageert ge niet meer op ivm et garantieticket

Olivier_Twister

Legacy Member
Jack-Sparrow zei:
off topic:

hebt ge et juiste garantiebewijs al gevonden van de logitech Z5500
had u al pm gestuurd maar daar reageert ge niet meer op ivm et garantieticket


ben nog achter aan het zoeken...

Olivier_Twister

Legacy Member
voorlopig nog geen reactie van de koper..
ik geef hem tot morgenmiddag om te reageren, anders weer te koop

Olivier_Twister

Legacy Member
kappamen zei:
Waarom negeert gij mij eigenlijk? :p

die iphone is ondertussen verkocht, voor een hogere prijs, dichter bij deur en aan een persoon die mij vertrouwde

kappamen

Legacy Member
psp zei:
die iphone is ondertussen verkocht, voor een hogere prijs, dichter bij deur en aan een persoon die mij vertrouwde

Ok, na 10 reactieloze pm's eindelijk een antwoord...

Hoe zou je zelf zijn als je foto's krijgt van zoiets waarop je nog geen vinger van het hand kan onderscheiden.. (zoals de foto's hierboven :p)

Ma, ok cava, succes hier nog mee ;)

Anjooh

Legacy Member
Ik neem anders zijn bod van 60 euro over hoor.
We hebben nog zaken gedaan met elkaar, dus ik kan snel komen afhalen.

Grtz

Anjooh

Legacy Member
Bod is voor horloge, tiens ;)

psp : laat je mij snel iets weten

Grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan