Compact93
Legacy Member
Ik heb hier een 27-tal voetbalkaarten van de Carrefour (die je krijgt bij aankoop).
Zelf doe ik er niets mee, heb ze enkel geopend om te bekijken wat het was. Geen schade of niets aan!
Prijs: Niks, nada, noppes! Wordt daar nu al geld voor gevraagd??
Kunnen afgehaald worden in Wilsele, of opgestuurd worden (kosten voor de 'koper').
De eerste die reageert, krijgt ze!
Zelf doe ik er niets mee, heb ze enkel geopend om te bekijken wat het was. Geen schade of niets aan!
Prijs: Niks, nada, noppes! Wordt daar nu al geld voor gevraagd??

Kunnen afgehaald worden in Wilsele, of opgestuurd worden (kosten voor de 'koper').
De eerste die reageert, krijgt ze!
