Archief - Versterker + subwoofer

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nevs38

Legacy Member
Zowel versterker als sub zijn van ZEUZ.

De woofer:

500 watt BANDPASS subwoofer nieuw in doos
25 cm - 10 inch ZeuZ Audio Sub
200 Watt RMS
500 Watt Max
4 Ohm
Sensebility 93 dB.
22 mm MDF-Behuizing
10 Kg. Gewicht
Bandpass enclosure
Mirror inside
Plexiglas ourside
B*H*D = 37 * 34 * 29 cm

De versterker:
Veel info vind ik er niet over terug, Zou een 2-kanaals subwoofer zijn van 2x100 watt.
De audiokabels krijg je er zo bij...

PICS

M'n zusje heeft een nieuw autootje gekocht en deze zaten erin. Ze heeft dit niet nodig dus mag het de deur uit.

Bieden vanaf € 50, de eerste die € 100 geeft mag het hebben.

nevs38

Legacy Member
Zus woont in Munsterbilzen (deelgemeente van Bilzen)
Ikzelf woon in Hasselt.
Maar afspreken in Genk, Diepenbeek, Hasselt, etc. is uiteraard geen enkel probleem.

Stimpy

Legacy Member
gaat dat eigelijk luid ? kheb der geen idee van, ge hebt installaties van 2000+ euro, dan kan iets van 100 euro toch ni zo geweldig zijn ? :p

CreaTe@SoF2

Legacy Member
Bah.. slecht gaat da nie zijn hoor... ik heb 2x800w en ne zware versterker.. da ga wel goe fel ze voor nen doenbare prijs ;)

grtz

Stimpy

Legacy Member
ja tgaat ier om ene keer 200w en kheb zo t idee dat wattages, zeker in auto audio niveel betekenen :)

nevs38

Legacy Member
Sorry dat ik nu pas antwoord. Zit niet dagelijks op dit forum.
Zal eens met mn zusje spreken erover.
Ik hou je op de hoogte!

Trouwens Tim, gij zou toch moeten weten wat het verschil is tussen wattage en rms :p

Stimpy

Legacy Member
ja maar in caraudio smijten ze nogal met wattages :p tis dat ik bij een 10" woofer en 200watt RMS mij wat vragen stel :p

93db vertelt al meer :) nuja voor in de auto zal dat wel nice zijn, kwil hier de verkoop ni ondermijnen, vroeg me eigelijk gewoon af hoe luid dat nu echt ging, 'k zou zeggen aan evt. kopers om gewoon te luisteren ipv op cijfers af te gaan ;)

kwist trouwens ni da gij 't waart sven :p

-[OwA.Free]-

Legacy Member
Had toch graag een datum gehad, heb nog iets anders op het oog daarmee..

Grtz

nevs38

Legacy Member
Het is hier nu ff met de zus hé. Voor mij is die 50 euro goe. Als ge nog interesse hebt kunt ge het afhandelen met m'n broer via mail.
Doei
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan