Archief - Verhuizing/Flatopruiming

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ME22

Legacy Member
Hey

Ik verhuis in April naar het buitenland en ik verkoop alles wat ik heb in mijn flat, alle spullen zijn nog geen half jaar oud en sommige nog maar een paar weken.

Alles staat ook te koop op kapaza.

*Grijze tapijt: € 30
(Lengte 2m, Breedte 1,5m, In goede staat, nog zeer proper!)
http://www.kapaza.be/Inboedel/Vloerbedekking_parket_en_laminaat/8425752/Grijze_tapijt.html

*Phillips tv&video ineen: € 125 (In perfecte staat, 60cm)
http://www.kapaza.be/Elektrische_apparaten/TVs/8425751/Phillips_tv_video_ineen.html

*Moderne glazen luster: € 10 (Zo goed als nieuw!)
http://www.kapaza.be/Inboedel/Lampen/8425745/Moderne_glazen_luster.html

*Moderne Bal luster: € 3 (Zo goed als nieuw!)
http://www.kapaza.be/Inboedel/Lampen/8425740/Moderne_Bal_luster.html

*Luster met 3 lampen: € 15 (Zo goed als nieuw!)
http://www.kapaza.be/Inboedel/Lampen/8425734/Luster_met_3_lampen.html

*Mooi modern tv meubel: € 35 (Zo goed als nieuw!)
http://www.kapaza.be/Inboedel/Kasten_TV_meubels/8425727/Mooi_modern_tv_meubel.html

*Mooie lamp: € 25 (Zo goed als nieuw!)
http://www.kapaza.be/Inboedel/Lampen/8425721/Mooie_lamp.html

*2 winterbanden 205 /60 R15: € 50 (In goede staat)
http://www.kapaza.be/Auto_onderdelen/Banden_en_velgen/8425711/2_winterbanden_205_60_R15.html

*Opberg Commode: € 75 (In zeer goede staat)
http://www.kapaza.be/Inboedel/Kasten_TV_meubels/8425366/Opberg_Commode.html

*Aquarium Merk Cayman: € 30
(Hoogte:40 cm, Breedte:30 cm, Lengte:70 cm, in goede staat)
http://www.kapaza.be/Inboedel/Diversen/8425352/Aquarium_Merk_Cayman.html

*Salon Tafel: € 30 (Is nog in zeer goede staat)
http://www.kapaza.be/Inboedel/Tafels/8425336/Salon_Tafel.html

*Compleet Salon in Leder ( 3 zitbank +2 zitbank): € 600
(Beige kleur van zetels, in zeer goede staat)
http://www.kapaza.be/Inboedel/Salons/8425318/Compleet_Salon_in_Leder_3_zitbank_2_zitbank.html

*Houten Dineer tafel met 4 wit stof beklede stoelen: € 200 (in goede staat)
http://www.kapaza.be/Inboedel/Eetho...eer_tafel_met_4_wit_stof_beklede_stoelen.html

*BMW 318 tds bj.1999: € 4.000
(Wagen is controle vrij. Electrische spiegels, climatronic, alu velgen, electrische ruiten, verwarmde spiegels, mistlampen)
http://www.kapaza.be/Autos/BMW/8242065/BMW_318_tds_bj_1999.html

Prijzen zijn richtprijzen, enkel af te halen te Deurne.

Grtz

maxdevis

Legacy Member
misschien toch maar je prijzen aanpassen zodat ze al minstens niet boven de nieuwprijs uitkomen.

*Moderne glazen luster: € 20 (Zo goed als nieuw!)
http://www.kapaza.be/Inboedel/Lampen...en_luster.html

http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/70088631
14,95€


*Moderne Bal luster: € 20 (Zo goed als nieuw!)
http://www.kapaza.be/Inboedel/Lampen...al_luster.html
http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/90103409
5€
(dit is gewoon woekerwinst!)


we kunnen lachen, we kunnen zwaanzen, maar der zijn grijnzen heej

ME22

Legacy Member
Amaai, ik wist niet dat de prijzen zo snel zijn gedaald, heb die 2 artikelen 2 maanden geleden aangekocht, maar goed, prijzen zijn nu aangepast. ;)

snoopertrooper

Legacy Member
"opbergcommode" 79€
vorige week in den Ikea net dezelfde gekocht voor 69€ nieuw natuurlijk.

Hattifnat

Legacy Member
Aquarium, reinigt da spul ook zijn eigen? Maw : zit daar een pompke etc in?
Thanks ..

ME22

Legacy Member
@snoopertrooper

Die opbergcommode in Ikea zijn zonder schabben, die van mij is met 4 schabben en dat is apart he da kost 10 euro per stuk. Dus mijn prijs is nog goed aangezien het volledig is met schabben.

@Hattifnat

Ja da reinigt zijn eigen, alles zit erin: waterpomp, pomp, filter etc

Kwertie

Legacy Member
Jullie mogen hem terecht wijzen op de nieuwprijzen, de threadstarter zal nu wel zijn conclusies eruit trekken zeker :)? Als de threadstarter dat wil kunnen we de thread uitkuisen nadat de prijzen eventueel aangepast zijn? Indien je dit wil, mag je gerust een report indienen hiervoor.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan