mmphs
Legacy Member
Nu dat ik m'n laatste jaar afgemaakt heb, wil ik m'n TI-84+ verkopen, ik heb dit moeten kopen in m'n laatste jaar, maar veel hebben we het niet gebruikt.
Is dus nog in zeer goede staat! Ik heb dit moeten kopen voor €100, dus zou er toch graag een mooi bedrag voor krijgen.
Wordt geleverd met 4 niet oplaadbare energizer batterijen die normaal gezeien toch nog even zullen meegaan.
Ik zou zeggen bieden maar en ik zie wel of ik tevreden ben met het bedrag.
Is dus nog in zeer goede staat! Ik heb dit moeten kopen voor €100, dus zou er toch graag een mooi bedrag voor krijgen.
Wordt geleverd met 4 niet oplaadbare energizer batterijen die normaal gezeien toch nog even zullen meegaan.
Ik zou zeggen bieden maar en ik zie wel of ik tevreden ben met het bedrag.
