james is back
Legacy Member
Hallo ,
Hierbij bied ik een LEXUS 400GS schaal 1:18.
Hij is in het zwart en is zeer mooi afgewerkt.
Het is van het merk AUTOart.
De doos heb ik niet meer.
Foto's heb ik niet maar kan je deze link geven .
Het is dezelfde dat er op staat.
http://www.autoartmodels.com/pages/search/info.php?item=70041
mvg,
james
Hierbij bied ik een LEXUS 400GS schaal 1:18.
Hij is in het zwart en is zeer mooi afgewerkt.
Het is van het merk AUTOart.
De doos heb ik niet meer.
Foto's heb ik niet maar kan je deze link geven .
Het is dezelfde dat er op staat.
http://www.autoartmodels.com/pages/search/info.php?item=70041
mvg,
james