Archief - [TK]Gezelschapsspelletjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lord-X

Legacy Member
  • Kolonisten van de Prehistorie - €20 (wegens grootte van de doos niet mogelijk om op te sturen, af te halen in Antwerpen)
  • Diverse kleine uitbreidingen voor 'Carcassonne' - €15 incl. verzendingskosten voor alles (dit is niet veel tegenover de nieuwprijs, ook al zijn de doosjes klein)
    - De Graaf
    - Koning & Verkenner
    - De Rivier II
    - De Katharen + bijhorend tijdschrift over het spel van de uitgever (zeldzaam, geïmporteerd uit Duitsland)
    Dit omvat dus niet het originele spel 'Carcassonne' zelf. Dit is in zo goed als elke speelgoedwinkel wel vrij verkrijgbaar.

Alles nog in nieuwstaat + volledig!

capaldi100

Legacy Member
Hoeveel zou het inc. verzending zijn voor alle carcasonne uitbreidingen dan?

Lord-X

Legacy Member
capaldi100 zei:
Hoeveel zou het inc. verzending zijn voor alle carcasonne uitbreidingen dan?

Die doosjes zijn nogal klein (zo bvb) en kartonnen tegeltjes zijn niet breekbaar, dus normaal moet dat wel te versturen zijn in zo'n A4-enveloppe. Geen idee wat het samen weegt, tis maar karton dus zoveel zal da ook ni zijn vermoed ik.
Geen duidelijk antwoord op je vraag, maar ik werk ook ni op een postkantoor uiteraard. Tzal een euro of 2-3 zijn gok ik?

sekione

Legacy Member
Alles wat niet door de brievenbus gaat (lees diker dan 3cm) is kilopost en komt op €4.30 tot 2kg. Kiala kan al vanaf €3...
Groeten,
Kevin.

Lord-X

Legacy Member
sekione zei:
Alles wat niet door de brievenbus gaat (lees diker dan 3cm) is kilopost en komt op €4.30 tot 2kg. Kiala kan al vanaf €3...
Groeten,
Kevin.

Daar hebt ge uw antwoord dan. Ik wil eventueel nog wel zakken tot €15 incl. als je geïnteresseerd bent. Als het hier stof blijft vangen, brengt het mij niks op, dus tis beter dan niks.

Groopy

Legacy Member
Ik bied al 15 incl. voor de Carcassonne uitbreidingen. Kga ook is nakijken voor die kolonisten.

Grtz

Groopy

Legacy Member
De kolonisten vd prehistorie ga ik zo laten, kheb al de gewone + uitbreiding.

Als er nog iemand overbiedt mag je me altijd pm-en. Kwas de topic al bijna uit het oog verloren.

Grtz

Lord-X

Legacy Member
Als er nog iemand over €15 incl. wil gaan, bij deze laatste kans vandaag, vanavond om 20u is Carcassonne voor Groopy.

Lord-X

Legacy Member
Zie mijn eerste post onderaan. Alles is volledig en nog zo goed als nieuw. Ik heb daarstraks nog nagekeken of alle juiste tegeltjes erin zitten en ze volledig zijn. Als ik mijn fototoestel hier had, zou ik er foto's van pakken, maar helaas...

Gintje

Legacy Member
Wanneer sluit je nu officieel af? (want ik dacht dat je vanavond om 20u afsloot)

Lord-X

Legacy Member
Vandaag om middernacht zal ik afsluiten. Zal daarna de info pm'en naar de hoogste bieder.

Groopy

Legacy Member
Ik laat het zo, De katharen is hier trouwens niet te koop dacht ik. Vrij zeldzaam.

Lord-X

Legacy Member
Ok, Carcassonne-stuff verkocht aan Gintje dan voor 17 incl. PM me je gegevens aub, dan zal ik de mijne ook sturen.

Lord-X

Legacy Member
*UP 1* Kolonisten van de Prehistorie nog steeds beschikbaar!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan