Archief - [TK] Villa te Keerbergen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JeBus

Legacy Member
Villa te Bonheiden. Goede verbinding Mechelen - Antwerpen - Brussel. Standingvolle villa in klassieke stijl. Gelijkvloers : zeer ruime living-eetplaats (72,5 m²) met open haard, eiken keuken, badkamer met dubbele lavabo - ligbad - douche - nieuwe sauna voor 4 personen, 3 slaapkamers, bureel, wasplaats en dubbele garage. Verdieping : hobbyruimte van 36 m², 2 studeerkamers : totaal 28 m², en volledig geïsoleerde zolder. terras en aangelegde tuin met sproeiinstallatie. Alarm met brand- en gasdetectie.

PM voor verder informatie + bezichtigingen

SWYV_MutcHfakA

Legacy Member
misschien handig als jij foto's bij plaatst :)

niet dat ik interesse heb, maar gewoon een goede tip :)

longpatje

Legacy Member
zet er direct ff de prijsklasse (+300.000) bij, dan moeten de mensen niet nodeloos zitten mailen ;)

Wulfken

Legacy Member
Pakt voor bonheiden maar direct rond de 500.000. Bonheiden is practisch hetzelfde als brasschaat maar dan zonder de pfaff's:p

sarnath

Legacy Member
Denk dat je hiervoor betere sites kan raadplegen die hierin gespecialiseerd zijn, hier zal je niet gauw een villa kunnen verkopen :)

http://www.immo.be ofzo :-)

JeBus

Legacy Member
prijs is 600.000€ en is zoals reeds gezegd in een vorige post gelegen op een toplocatie in een mooie buurt.
foto's enkel op aanvraag om de privacy te bewaren en enkel geinteresseerden te moeten informeren.

heb het hier maar gezet gewoon omdat je nooit niet weet wie naar wat op zoek ik ;-) wie niet waagt ;-)

Ice

Legacy Member
naar goed 9lives gewoonte, 150 000 om het op gang te trekken hé ;) :p

Keto

Legacy Member
Zolang ik geen foto's gezien heb ga ik niet overdrijven ...

160K

JeBus

Legacy Member
haha huis is nie van mij zenne, ik ben al blij dak een brood bij den bakker kan halen :o)
is voor ne vriend van mijn ouders ;-)
anyway vrijdag meedoen met den euromillions en wie weet ;-)

mythe

Legacy Member
Is het mogelijk enkele foto's online te zetten van de kamers, tuin, keuken, living, ...?
Is afspraak mogelijk?

Mogen boden onder de 500 000 euro ook? Want wil eerst foto's zien en afspraak maken voor ik bod uitbreng op zo'n huisje :). Want 3 kamers lijkt mij niet overdreven.

Nu hebben wel 4 kamers en t'moet kleiner zijn, want zoveel is het niet waard.

PsYmon

Legacy Member
Wat zijn we weer allemaal lollig vandaag. De volgende zeveraar krijgt een mooi cadeautje van mij.

Fenumeher

Legacy Member
Iets verkopen en er geen totale perceelsoppervlakte erbij zetten is zo not done...

Zoek ne makelaar in de buurt vriend als ge het echt kwijt wil ;)

Sukkeltje456

Legacy Member
idd, bonheiden is wreed duur.

Maar zoals hierboven al gezegd is plaats je zoiets beter op een koopjes site.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan