Archief - [TK] Trekrugzak van het merk Vaude

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

The Architect

Legacy Member
Verkoop van deze trekrugzak. Is een keer mee naar Zwitserland geweest, voor een trektocht van 2 dagen. Is in perfecte staat.
Inhoud is 55 liter. Heeft alles om een matje en een tent aan vast te maken.
Heeft stevige banden aan de heupen, om het gewicht beter te kunnen dragen.

Prijs: 50 euro

Foto's:

5-06-200820-10-23_0001.jpg

5-06-200820-10-35_0002.jpg


De prijs is de meeneemprijs. Liefst afhalen, het is niet te doen om dit formaat van rugzak op de sturen.

Bµdn@ked

Legacy Member
hier alvast een bod van 25€ om te beginne (of free-up)

The Architect

Legacy Member
Is een mooi begin. Is een beetje laag, maar ik hou het zeker in het achterhoofd!

Firedwarf

Legacy Member
kan je er zo ook opzij of vnaachter een fles water in steken in een appart opbergvak?
Is er afhaling ergens anders dan herentals mogelijk?

The Architect

Legacy Member
Firedwarf zei:
kan je er zo ook opzij of vnaachter een fles water in steken in een appart opbergvak?
Is er afhaling ergens anders dan herentals mogelijk?


opzij zijn er 2 langwerpige zakken voorzien, daar kan een grote fles in. Ook opzij is er nog plaats tussen de riempjes om een fles in te zetten. Ja, met overleg kan er altijd ergens anders afgesproken worden, als het maar niet te ver is.

Firedwarf

Legacy Member
bodje van 35 euro alvast
afspreken omgeving van auto strade alst kan

nékes

Legacy Member
welk type is deze ? (buiten tergoform kan ik niks op de foto vinden)

The Architect

Legacy Member
nékes zei:
welk type is deze ? (buiten tergoform kan ik niks op de foto vinden)

Wat bedoel je juist met type?

Ik kan dit nog vinden:
  • Astra 55l
  • Cordura

Is dit voldoende?

nékes

Legacy Member
merciekes , maar ik kan hier weinig op internet van vinden
heb je misschien een linkje ?

nékes

Legacy Member
die trekken erop ,das waar, maar ik zie toch veel verschillen tov de echte foto's van de verkoper
ik heb intresse daarom had ik graag een juist modelnummer :)

The Architect

Legacy Member
Van "specificaties" is het hetzelfde. Dit is het Model Astra 55, maar is blijkbaar niet meer te krijgen. Ze vernieuwen die collecties altijd maar.

The Architect

Legacy Member
Firedwarf zei:
bodje van 35 euro alvast
afspreken omgeving van auto strade alst kan


Ik zal dit bod noteren, maar ik vind het eigelijk een beetje weinig, ik zou er graag minimum 40 euro voor krijgen, ik heb het zelf voor 150 aangekocht!

The Architect

Legacy Member
Thuis afgehaald gaat voor...heb ik ook in post gezet "Liefst afhalen...". Dus tenzij FiredWarf meer biedt kan u het komen afhalen. Ik sluit deze nacht om 12 uur af.

Mvg

Firedwarf

Legacy Member
Goed dan
alst op zo kinderachtige manier moet verlopen dat ik meer moet bieden als een reeds heersend bod van 40 euro
Bij deze 40,01 euro afgehaald bij je thuis

The Architect

Legacy Member
Firedwarf zei:
Goed dan
alst op zo kinderachtige manier moet verlopen dat ik meer moet bieden als een reeds heersend bod van 40 euro
Bij deze 40,01 euro afgehaald bij je thuis

Als je het bij mij komt afhalen dan is uw bod nog altijd geldig (40 euro), maar ik dacht dat u ergens wou afspreken, anders dan hier bij mij thuis. Maar als u het thuis komt halen hier, dan is het voor 40 euro nog steeds voor u!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan