Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
fromalk zei:Er is inderdaad geen enkele regel die zegt dat je moet bieden vanaf het begin om later een hoger bod uit te bregen. Ik bedoel hier gewoon mee dat het (moreel) fout is om de hele periode niets van je te laten horen, niet te melden dat je interesse hebt om dan tot op de laatste secondes te wachtten voor een bod uit te brengen.
Zoals je zelf zegt was je het topic aan het bekijken toen ik postte, dan had je maar een bod moeten uitbrengen en niet wachtten tot de laatste seconde om een bod uit te brengen en mij buiten spel proberen te zetten. Ik ben zelf langs de baan moeten stoppen en een openbaar toeganspunt moeten zoeken om het topic te bekijken en mee te bieden, ik was het deze morge namelijk vergeten te bekijken.
Je zegt zelf al vaak gesniped te zijn geweest, dus dan weet je ook hoe frustrerend het is en nu ga je het toch zelf doen...
Nuja we shall see
NoizeSuppressor zei:Van dat moreel dit en dat, komaan he zeg
Een veiling werkt als volgt: wie de hoogste bieder is BINNEN de opgegeven tijd die wint. Of je nu na minuut 1 biedt of in de laatste seconde!