Archief - [TK] Tafel zonder stoelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fromalk

Legacy Member
13euro afgehaald alvast

(k hoop wel de kans te krijgen snipers te overbieden dadelijk)

fromalk

Legacy Member
Mja staat geen edit nota bij...

Overbied je me nog? K zou dit graag afronden

fromalk

Legacy Member
mja vind het redelijk lame dat je heel de periode geen enkel bod hebt geplaatst en nu plots komt snipen

26euro van mijn part maar ga dit toch even bespreken met de crew

P.s; aan de topic starter; ik kan er vanavond al achter komen

fromalk

Legacy Member
k wil je overbieden maar ga eerst de reactie van de crew afwachtten, hier nu de prijs nutteloos in de hoogte drijven hoeft voor mij niet.

Ik heb er een probleem mee dat je geen enkel bod hebt uitgebracht terwijl ik dat al als eerste deed. Je wacht tot de laatste seconde, want toen ik ijn bod uitbracht was je dit topic ook al aan het bekijken en post dan te laat je bod. Vervolgens ga je overbieden in grotere stappen waar niets mis mee is maar ik krijg wel het gevoel dat dit een beetje vriendjespolitiek aan het worden is om de prijs omhoog te krijgen.

Net als jij heb ik met mijn partner van het begin een prijs afgesproken tot waar we gaan. Ik wil vandaag al achter de tafel gaan als dat past voor de verkoper dus hoop hier snel duidelijkheid te krijgen...

fromalk

Legacy Member
Er is inderdaad geen enkele regel die zegt dat je moet bieden vanaf het begin om later een hoger bod uit te bregen. Ik bedoel hier gewoon mee dat het (moreel) fout is om de hele periode niets van je te laten horen, niet te melden dat je interesse hebt om dan tot op de laatste secondes te wachtten voor een bod uit te brengen.

Zoals je zelf zegt was je het topic aan het bekijken toen ik postte, dan had je maar een bod moeten uitbrengen en niet wachtten tot de laatste seconde om een bod uit te brengen en mij buiten spel proberen te zetten. Ik ben zelf langs de baan moeten stoppen en een openbaar toeganspunt moeten zoeken om het topic te bekijken en mee te bieden, ik was het deze morge namelijk vergeten te bekijken.

Je zegt zelf al vaak gesniped te zijn geweest, dus dan weet je ook hoe frustrerend het is en nu ga je het toch zelf doen...

Nuja we shall see

NoizeSuppressor

Legacy Member
fromalk zei:
Er is inderdaad geen enkele regel die zegt dat je moet bieden vanaf het begin om later een hoger bod uit te bregen. Ik bedoel hier gewoon mee dat het (moreel) fout is om de hele periode niets van je te laten horen, niet te melden dat je interesse hebt om dan tot op de laatste secondes te wachtten voor een bod uit te brengen.

Zoals je zelf zegt was je het topic aan het bekijken toen ik postte, dan had je maar een bod moeten uitbrengen en niet wachtten tot de laatste seconde om een bod uit te brengen en mij buiten spel proberen te zetten. Ik ben zelf langs de baan moeten stoppen en een openbaar toeganspunt moeten zoeken om het topic te bekijken en mee te bieden, ik was het deze morge namelijk vergeten te bekijken.

Je zegt zelf al vaak gesniped te zijn geweest, dus dan weet je ook hoe frustrerend het is en nu ga je het toch zelf doen...

Nuja we shall see

Van dat moreel dit en dat, komaan he zeg

Een veiling werkt als volgt: wie de hoogste bieder is BINNEN de opgegeven tijd die wint. Of je nu na minuut 1 biedt of in de laatste seconde!

fromalk

Legacy Member
NoizeSuppressor zei:
Van dat moreel dit en dat, komaan he zeg

Een veiling werkt als volgt: wie de hoogste bieder is BINNEN de opgegeven tijd die wint. Of je nu na minuut 1 biedt of in de laatste seconde!

Awel als je het zo bekijkt won ik de bieding, bij haar bod staat 12.00u en dat is buiten de tijd

fromalk

Legacy Member
k heb net mn vorige post gewijzigd (een . weg gehaald, ik zie daar nu toch onderstaan:

Laatst gewijzigd door fromalk; Vandaag om 13:05.

Dat zie jij toch ook staan? En bij jouw post zie k dat gewoon niet staan, daarom dat k je eerst niet geloofde toen je zei dat je je post had gewijzigd

Gamer

Legacy Member
Volgens de regels is Fromalk de winnaar.

Een edit of niet, voor 12.00 had hij het hoogste bod.

fromalk

Legacy Member
K heb net zelf even in het test forum geprobeerd,

als je een post doet en je past die later aan, veranderd het tijdstip van je post niet mee

Gamer

Legacy Member
Als je je post edit verandert het uur niet.

Als je een abbo hebt op deze thread krijg je geen notificatie als je zelf iets post.

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Ja hallo, wat een discussi voor een tafel. :s

Nu we laten alles zoals het is en de tafel is dus voor formalk.

en aan Alola: volgende keer beter :)

Mag gesloten worden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan