Jozefin
Legacy Member
Buiten dat hij het merk "marina" als naam moet dragen is dit een geweldig bootje
Motor:
Evinrude 40 pk, van het jaar 1997 wat betekend dat die nog vrij nieuw is... ( niet boot kenners: een motor van een boot draait maar weinig ten opzichte van een auto.. vandaar dat die 10 keer zolang meegaan)
werkt perfect start elke keer weer van 1ste poging behalve dan na de winter.. heeft ie miss. 2 pogingen nodig verbuikt super weinig maar is krachtig genoeg om achter te waterskiën waar ik hem voornamelijk voor gebruikte.
De romp:
Is vuil maar niet beschadigd en heeft ook nooit schade opgelopen. Plaats voor 4 personen al heb je dan niet veel plaats meer over..
lengte= 4m
Prijs: €2500
Meer info te verkrijgen maar je kan beter eens komen kijken..
Over de prijs kan nog een beetje gesproken worden.
Immatriculatie plaat is aanwezig.. je hebt enkel een vaarbewijs&verzekering nodig en je kan starten..
(momenteel betaal ik een €50 per jaar aan verzekering)
Foto's
Motor:
Evinrude 40 pk, van het jaar 1997 wat betekend dat die nog vrij nieuw is... ( niet boot kenners: een motor van een boot draait maar weinig ten opzichte van een auto.. vandaar dat die 10 keer zolang meegaan)
werkt perfect start elke keer weer van 1ste poging behalve dan na de winter.. heeft ie miss. 2 pogingen nodig verbuikt super weinig maar is krachtig genoeg om achter te waterskiën waar ik hem voornamelijk voor gebruikte.
De romp:
Is vuil maar niet beschadigd en heeft ook nooit schade opgelopen. Plaats voor 4 personen al heb je dan niet veel plaats meer over..
lengte= 4m
Prijs: €2500
Meer info te verkrijgen maar je kan beter eens komen kijken..
Over de prijs kan nog een beetje gesproken worden.
Immatriculatie plaat is aanwezig.. je hebt enkel een vaarbewijs&verzekering nodig en je kan starten..
(momenteel betaal ik een €50 per jaar aan verzekering)
Foto's