Archief - TK Sofabed - zelf af te halen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SLAB

Legacy Member
TKA een gebruikt sofabed; nog in degelijke staat - voor 150 euro gekocht, mag weg voor 30 euro - wel zelf af te halen want ik heb geen wagen - locatie: Sint-Niklaas

SLAB

Legacy Member
sorry, moest fotos nog opladen - staan nu dus online

ik heb nog een moderne salontafel te koop; met glazen plaat; nieuwprijs was 250 euro, mag buiten voor 40 euro. Ik zal hiervan ook fotos online zetten

stuvie

Legacy Member
kan je me de afmetingen doorgeven van het sofabed? Bod onder voorbehoud van 20 euro als ik het binnen krijg op men zolder :)

DX2

Legacy Member
Heb interesse, maar kan je inderdaad even de afmetingen geven?
Ik wil alvast weten hoe ik het bij mij zou krijgen.
Zijn er vieze plekken op? Is het in een goede staat? Geen barsten in planken of 't een of 't ander?
Eerst overleggen met partner voordat ik bod doe ;)

SLAB

Legacy Member
zal vanavond de afmetingen doorsturen, is zeker geen grote zetel

werkt niet met planken maar met uitklapbare kussens, die driebdubbel gevouwen zijn in sofa toestand

DX2

Legacy Member
1.Zit er niks van steundingen in?
2.Puur kussens?
3.Zijn er slijtages zoals vuil (plekken, verschijningen), scheuren of schavingen op de kussens?

SLAB

Legacy Member
de bank zelf is van hout, overtrokken met stof. waar je op zit zijn dus driedubbel gevouwen kussens die je uitklapt tot een bed.

ideaal indien iemand blijft 'crashen' voor een nachtje of meer maar niet te gebruiken als je reguliere bed imo.

er zijn geen scheuren, vlekken , etc

afmetingen zijn 135 cm breed en 70 cm diep (in sofa toestand)

stuvie

Legacy Member
Kan je die zetel nog verder uit elkaar halen? Want de opening waar ik door moet is maar 60 cm breed en 1.10m lang. Misschien als ik er door kan als ik hem wat kantel hoor. De zetel kan eventueel volgende dinsdag opgehaald worden. Laat maar iets weten

DX2

Legacy Member
bod van € 25 afhaling dit weekend of 's avonds in de week

gr@vedigger

Legacy Member
Interesse in het tafeltje, maar ben niet van in de buurt... komt u, ooit in de buurt van Leuven of Genk ofzo???

SLAB

Legacy Member
helaas gravedigger, ik heb geen wagen dus zal onmogelijk zijn om de tafel daar te krijgen

X-BoRn

Legacy Member
heb wel interesse in tafelke, kan er wel maar een 30€ aan geven, aangezien ik al zo'n 20€ aan naft zou betalen om het te komen halen


mvg

SLAB

Legacy Member
hoi X-Born
is goed voor mij; pm me maar wanneer je erom zou kunnen komen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan