Archief - TK: Slaapkamer set

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Atomsk

Legacy Member
Slaapkamer set, moét snel weg, liefst vanavond nog:
- Bed (zonder matras of lattenbodem) voor matras van 2m op 1m60.
- twee losstaande nachtkastjes
- kleerkast

Ik verhuis morgen, dus de slaapkamer zou zo snel mogelijk weg moeten, vandaar ook lage prijs. Moet wel zelf gedemonteerd worden en zelf vervoerd worden.

Stevig, drie jaar gebruikt, maar wel netjes onderhouden, kraakt niet, geen vlekken of barsten.

Staat ook te koop op Kapaza, maar die laten altijd afweten op het laatste moment. Op Kapaza voor € 165, voor trouwe 9Livers wil ik de set wel verpatsen voor € 150.

Foto's, zie:
Moderne slaapkamer set, Slaapkamers en bedden, Kuringen | Kapaza.be

Omgeving Kuringen, Hasselt. Uiterlijk reactie tegen vrijdag 02/05 18u. Vanavond (30/04) wordt de slaapamer uit elkaar gehaald! Ik merk alles en maak uitgebreid foto's, zodat je moeiteloos terug kan assembleren. (enkel voor bed en kast)

Min: 135
Meeneem: 150

toffegast

Legacy Member
Amaai snelle kun je ze naar hier brengen? Dan geef ik 165 ze zou eigenlijk naar Nijlen moeten komen maar heb pas morgenmiddag de sleutel

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI MT1-U06 met Tapatalk 4

Atomsk

Legacy Member
Uiterlijk morgen gaat ook, maar ik krijg die niet naar Nijlen, vrees ik :(

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

gr@vedigger

Legacy Member
Kunt ge daar twee afzonderlijke lattenbodems inleggen? (van 70 breed dacht ik, moet ik vanavond nog eens bezien)

Atomsk

Legacy Member
gr@vedigger zei:
Kunt ge daar twee afzonderlijke lattenbodems inleggen? (van 70 breed dacht ik, moet ik vanavond nog eens bezien)

Yup! Heb het zelf ook zo gedaan. Zijn ook 70 cm als ik me niet vergis.

Ter info, kan de slaapkamer voorlopig opslaan, dus de "deadline" verschuift naar eind dit weekend, maar dan is deze al uit elkaar gehaald!

Ik update de OP even.

gr@vedigger

Legacy Member
Ik wil er 100 voor geven als het nog kan blijven staan tot morgen. Als ik het meeneem breek ik het zelf wel mee af dan! :)

Atomsk

Legacy Member
gr@vedigger zei:
Ik wil er 100 voor geven als het nog kan blijven staan tot morgen. Als ik het meeneem breek ik het zelf wel mee af dan! :)

Ik moet het vanavond afbreken, ik geef vanavond de sleutels van het oude appt. af :(
Ik mag het dan wel stockeren in een afgesloten kelder die ik wel nog binnen kan (code).

€ 135 als je het afgebroken komt ophalen, morgen?

gr@vedigger

Legacy Member
Moest er nog iets tussenkomen en het wordt terug beschikbaar geef je maar een seintje!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan