Archief - [tK] Nokia HS-36W - Bluetooth Wireless Headset

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Slafes

Legacy Member
http://www.nokia.be/A4332095 voor foto's en een online handleiding.

Amper 3 keer gebruikt en daarna aanschaf van een gps toestel waar ook
Bluetooth op staat. Ligt al enkele maanden in mijn kast, werking ok.

Werkt met alle telefoontoestellen waar Bluetooth op staat en niet enkel met
de Nokia toestellen.

Originele verpakking en handleiding zitten er bij.


Staat ook op tones.be en de lokale ng van het werk.

Slafes

Legacy Member
15 euro excl zullen we maar zeggen, er is toch niet zoveel interesse in.

Slafes

Legacy Member
Daarvoor ga ik de moeite niet doen, de verzendkosten van het doosje is al 4,75/4,95 euro met taxipost. (sinds mei is dat ook weer opgeslagen precies)

Nu, Werchter is vlakbij, als er niemand meer reageert voor vrijdag avond 21u kan je het eventueel komen afhalen. Als ik het moet brengen is het wel 15 euro gezien de prijs van de benzine ook verre van gratis is.

Slafes

Legacy Member
Terug te koop wegens afhaken van hunterken met veel gezever en nu heeft hij dan ook nog eens een ban, dus communiceren gaat moeilijk. :sad:

Hunterken

Legacy Member
niet terug te koop, want ik ga 't wel degelijk kopen..

verkoper gaf me trouwens al onterechte feedback.. ik vroeg in een PM waar en wanneer af te handelen en hij stuurde niets terug. tijdens mijn ban is er niks van gekomen, waarom hij nu maar negatieve itrader heeft gedaan :s

als de verkoop niet doorgaat en m'n negatieve itrader blijft staan, dan geef ik hem ook een negatieve

Slafes

Legacy Member
Niet zeveren he... Je woont in Werchter, er was afgesproken dat je kwam ophalen, moest ik het nog altijd naar Leuven brengen.

Dan kwam je af met de excuses dat je het niet hoefde kopen omdat het niet bij te koop stond. Iets wat je daarna besefte dat het niet zo was natuurlijk.

Dan heb ik het voorstel gedaan om tot Rotselaar te komen en dan kreeg je een ban... Sorry ze, maar als ik iets verkoop/koop handel ik dat meteen af aan de overeengekomen voorwaarden. Ik weet ook niet hoe lang uw ban hier duurt he.

Beetje eerlijk blijven en alles vertellen...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan