DeaDE
Legacy Member
Ik heb onlangs een nieuw bureautje aangeschaft (2weken geleden). Maar na het in m'n nieuwe kamer geplaatst te hebben (vandaag 7/02) blijkt dat het te diep is voor mij. Ik had het gisteren al ineen geplaatst en de doos is al verdwenen. Het is dus nog niet gebruikt geweest. Factuur heb ik nog maar weet niet of je nog garantie gaat hebben zonder doos..
Bureautje afmetingen:
80B x 74H x 55D
Er is een uitschuifbaar plankje voor je toetsenbord en eventueel muis.
Foto's:
Foto1
Foto2
Foto3
Het is enkel af te halen. (Gent)
Prijs: 14€
Start
Bureautje afmetingen:
80B x 74H x 55D
Er is een uitschuifbaar plankje voor je toetsenbord en eventueel muis.
Foto's:
Foto1
Foto2
Foto3
Het is enkel af te halen. (Gent)
Prijs: 14€
Start
