Jerryboy
Legacy Member
Heb hier nog een helm liggen van Caberg die weg mag, weinig krassen op het scherm, wel een groot aantal kleine krassen en stukjes waar de lak af is.
Kleur is effen Felblauw, foto's volgen nog.
Dnno wat hij nog waard is, heb hem 3j geleden €90 betaald.
Dus bieden maar, ik sluit af als ik een goed bod heb.
Kleur is effen Felblauw, foto's volgen nog.
Dnno wat hij nog waard is, heb hem 3j geleden €90 betaald.
Dus bieden maar, ik sluit af als ik een goed bod heb.