Lorim
Legacy Member
Ben hier ooit eens mee begonnen, maar ben er nooit echt serieus in verwikkeld geraakt. Kheb slechts +/- 155 kaarten die ik allemaal wegdoe. Geen idee of er rares inzitten ofzo, maar die kaart die ge in stukjes scheurt zit er onder andere wel tussen (lach me nie uit als deze niks waard is, weet er echt niks meer van
). Mocht je geinteresseerd zijn, doe een schappelijk bod en ze zijn van u
.
). Mocht je geinteresseerd zijn, doe een schappelijk bod en ze zijn van u
.