Archief - [TK] Lego collectie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TeQniK

Legacy Member
Hey gasten,

iemand geinteresseerd in lego collectie? (ook apart verkoopbaar)

Wegens grote opkuis, verkoop ik mijn lego assortiment

Aangezien het niet mogelijk is, om elk opbouwstuk te fotograferen, zet ik hieronder de nummers die ik heb.

De stukken zijn allemaal afgebroken en opgeborgen in speciale kastjes en zijn allemaal compleet! (+ bijhorende handleiding)

De nummers:
-----------

6342
1995
6673
264
6596
1992
1991
1990
6660
6038
6036
6649
6044
6036
6280
6268
8207
6115
6340
6615
6815
6546
6087
4012
6555
6889
6545
6598
6339
6180
6517
8446
1249


Er zitten unieke stukken ook tussen, die niet meer te verkrijgen zijn in de winkels !

Staat op kapaza.be & 2dehands.be

sekione

Legacy Member
Richtprijs voor het geheel ??
En van waar ben je ?? Pas dat ineens even aan in je profile...
Groeten,
Kevin.

TeQniK

Legacy Member
ey sekione,

Het is veel geld dat weetk ik, momenteel is mn hoogste bod op 2dehands.be 115euro.. wnnr ik 250euro kan krijge, is het direct verkocht :) geleverd en al!

grtzz

btw van dendermonde! kga da ff aanpassen!

Tweety501

Legacy Member
Hej,

Ik heb intresse. Bodje van 150 euro, snel afgehandeld (vanavond ?) en zelf afgehaald !

D'er zitten idd unieke stukken tussen, maar ook veel kleinere zaken.
De unieke stukken zijn tweedehands ook nog verkrijgbaar hoor...

Laat je iets weten ?

Bedankt !

Roeben

Legacy Member
paar foto's van het geheel aub?

originele dozen? welke zijn lego technic stukken?

Tweety501

Legacy Member
Roeben: heb me al geamuseerd met het uit te zoeken.
Technic, enkel deze 8446 dacht ik.
De rest zijn ridders en city.
Niets van treinen..
Er zit niet echt een geheel in.

TeQniK

Legacy Member
nee inderdaad, niet echt een groot geheel!

foto's is helaas niet mogelijk, aangezien alles opgeborgen zit :)

ehm bod 150euro genoteerd :)


grtzz

TeQniK

Legacy Member
ik sluit af wnnr ik er genoeg voor krijg :) dus ik zou graag zo dicht mogelijk bij 250 geraken :) omdat het eigenlijk wel veeeel geld is, als je het allemaal gaat apart kopen!

Tweety501

Legacy Member
hehe ok.
ik zie wel hoe het loopt...
Had graag snelle afhandeling vandaar

Vrees alleen dat 250 wat veel gevraagd is, maar je ziet maar.

TeQniK

Legacy Member
ok :) en daarbij leveren is geen probleem in puurs, dan springk daarna even binnen bij mn familie (in breendonk)..

btw weet er ier iemand oe da kik mn profiel aanpas? :p ik vind da dus nergens :s

ArcösS

Legacy Member
helemaal links boven (beetje onder het logo) staat er USER CP daar op klikken, en op de pagina die je dan krijgt staan links de dingen die je kan aanpassen.

TeQniK

Legacy Member
ow nice :)

nja vroeger spaarde ik lego blokjes, maar die tijd is al lang gedaan, en kben grote opkuis aant doen dusja xD
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan