kinkje
Legacy Member
Hello,
ik verkoop een lederen vest van Replay, is slechts enkele malen gedragen geweest. Aangekocht te Milaan in het najaar van 2006 voor de prijs van €469.
Vest is echt in perfecte nieuwstaat. De witte strepen op de voorkant zijn niet vuil, maar hebben een "used" look
. Maat van het vest is large.
foto1
foto2
Minimumprijs: €175
Meeneemprijs: €200
Gelieve exclusief te bieden aub, heb ook liever dat de koper het vest komt afhalen zodat hij het eens kan passen uiteraard
Mvg
ik verkoop een lederen vest van Replay, is slechts enkele malen gedragen geweest. Aangekocht te Milaan in het najaar van 2006 voor de prijs van €469.
Vest is echt in perfecte nieuwstaat. De witte strepen op de voorkant zijn niet vuil, maar hebben een "used" look
. Maat van het vest is large.foto1
foto2
Minimumprijs: €175
Meeneemprijs: €200
Gelieve exclusief te bieden aub, heb ook liever dat de koper het vest komt afhalen zodat hij het eens kan passen uiteraard

Mvg