den_thues
Legacy Member
Hallo,
Ik heb overlaatst een lederen jas van Diesel gekocht. Nu was deze jas overal uitverkocht in België, dus heb ik hem vanuit Amerika laten overkomen. Ik verkoop hem omdat ik hem toch nét iets te groot vind. De maat van de jas is Large. Het is echter een slimfit lederen jas, dus het neigt een beetje naar een medium toe.
Ik heb de jas incl. verzending en douane 620 € betaald. De verkoop prijs in België en Nederland was 600 €.
Ik had er graag toch nog 450 € voor gehad.
Dit is een erg toffe en gewilde jas!
Ik heb overlaatst een lederen jas van Diesel gekocht. Nu was deze jas overal uitverkocht in België, dus heb ik hem vanuit Amerika laten overkomen. Ik verkoop hem omdat ik hem toch nét iets te groot vind. De maat van de jas is Large. Het is echter een slimfit lederen jas, dus het neigt een beetje naar een medium toe.
Ik heb de jas incl. verzending en douane 620 € betaald. De verkoop prijs in België en Nederland was 600 €.
Ik had er graag toch nog 450 € voor gehad.
Dit is een erg toffe en gewilde jas!

