waemyannick
Legacy Member
hallo verkoopt men hp voice messenger wegens aankoop iphone
ik heb de hp al een maand momenteel factuur nog aann het zoeken
hij is helemaal inorde alles werkt nog goed aleen op het sherm staan krassen door in de zak te zitten met sleuten en zo
heb em 300euro nieuw betaald in fnac
doe maar een bod
foto´s via [email protected]
ik heb de hp al een maand momenteel factuur nog aann het zoeken
hij is helemaal inorde alles werkt nog goed aleen op het sherm staan krassen door in de zak te zitten met sleuten en zo
heb em 300euro nieuw betaald in fnac
doe maar een bod
foto´s via [email protected]