Archief - [TK] horloges en reiswekker

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

piedp

Legacy Member
ik heb in een kast nog drie horloges gevonden en een reiswekker
zijn nooit aangedaan en dus splinternieuw.
beschermfolie hangt er nog aan...

sport horloge van het merk cébé:
horloge cébé

sport horloge van B-A-R HONDA:
zit verpakt in een doosje met metalen omhulsel.

BAR HONDA horloge

metalen doosje

horloge WMC timepieces:
zwart lederen band, witte wijzerplaat, levenslange garantie

foto met doos
close up WMC

handige reiswekker met alarm
metalen doosje toe
metalen doosje open
wekker gesloten
wekker open voor
wekker open achter

de drie horloges gaan weg vanaf 15 euro/stuk exclusief verzending . afhalen kan in leuven
de reiswekker gaat weg vanaf 10 euro
indien interesse kan ik mss nog duidelijkere foto's plaatsen, maar heb momenteel enkel gsm om foto's mee te trekken...

mvg
piedp

[ JO ]

Legacy Member
hoeveel zou het kosten voor het wekkertje te verzenden?
ik ben wel geintereseerd eigenlijk:-)

piedp

Legacy Member
tis 4.95 euro verzending via de post... dan krijg je het de volgende werkdag. ik kan het dit weekend ook in thuis posten, in een bubbel-envelope, dan ist wel goedkoper denk ik, ma dan hebt ge het metalen doosje er niet bij... aan u de keuze

[ JO ]

Legacy Member
hmm 15euro incl vind ik teveel dan
is dat je laagste prijs incl?

[ JO ]

Legacy Member
ik had eigenlijk gehoopt op 10euro...?
geeft dat licht btw, of hoe werkt dat?
oja btw, je kan mss met kiala verzenden. ze hebben nu een aanbieding, waardoor het echt super goedkoop is.

piedp

Legacy Member
[ JO ];9936428 zei:
ik had eigenlijk gehoopt op 10euro...?
geeft dat licht btw, of hoe werkt dat?
oja btw, je kan mss met kiala verzenden. ze hebben nu een aanbieding, waardoor het echt super goedkoop is.

ok, kiala is goed voor mij, en tien euro ook dan.

twerkt op een batterijtje. de tijd en de wekker zijn in te stelle via drukknopjes.

Tis eigenlijk e designwekkertje uit inox, het geeft wel geen licht in het donker...

Bosvos

Legacy Member
hebt ge dat horloge van BAR honda nog? zou je misschien eens een duidelijkere foto willen trekken, en eentje van het bandje ook liefst :)
En zou ook graag willen weten hoeveel de verzending kost, aangezien ik niet tot in Leuven geraak (mag met kiala, maar dan moet ik eerst gaan horen of ze hier nog kiala doen in de JEt bij ons.)

piedp

Legacy Member
hoofdschooier zei:
hebt ge dat horloge van BAR honda nog? zou je misschien eens een duidelijkere foto willen trekken, en eentje van het bandje ook liefst :)
En zou ook graag willen weten hoeveel de verzending kost, aangezien ik niet tot in Leuven geraak (mag met kiala, maar dan moet ik eerst gaan horen of ze hier nog kiala doen in de JEt bij ons.)

ja, ik heb het nog... als je me je emailadres geeft dan stuur ik je een mail met de foto in, van site voor de fotos hapert.

Bosvos

Legacy Member
heb uw foto ontvangen en ik wil er 15 incl. voor geven (gewoon met de post dus, kialapunt is hier niet meer te bespeuren)

piedp

Legacy Member
hoofdschooier zei:
heb uw foto ontvangen en ik wil er 15 incl. voor geven (gewoon met de post dus, kialapunt is hier niet meer te bespeuren)

ok, deal. ik kan het wel vrijdag pas naar de post doen, ik heb momenteel op kot geen verpakkingsmateriaal liggen, tenzij het goed is als ik zelf een pakske tune met behulp van alles wat ik hier heb liggen...

piedp

piedp

Legacy Member
beide artikels zijn ondertussen verstuurd,

honda bar horloge en reiswekker zijn dus verkocht, andere horloges zijn nog steeds verkrijgbaar
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan