Archief - [TK]- Honda Civic 1.4is hatchback '99

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vinteg

Legacy Member
Met pijn in het hart doe ik mijn civic weg. wegens teveel kilometers voor werk stap ik over naar mercedes dieseltje.

http://users.pandora.be/misite/IMG_3115.jpg

liggen nog maar net nieuwe velgen en banden op (ongeveer 1000-1500Km mee gereden) ter waarde van 650€. ben 2de eigenaar en heb er zelfs slechts 22.000 kilometer mee gereden. momenteel slechts 82.500KM op de teller.
heeft lichte blikschade (foto's volgen later) vooraan aan de bumper heeft iemand er met een trekhaak in gezeten, aan men achterste flank heeft iemand lichte schade aan de verf toegebracht. verder ongeval-vrij.

versie 1.4i S
jaar 1999
brandstof Benzine
koetswerk 3-deurs
kilometers 82000 km
cilinderinhoud 1396 cc
vermogen 90 pk
fiscale pk 8
topsnelheid 185 km/u
verbruik gemiddeld 7,6 l/100 km
tankinhoud 45 l
l / b / h in mm 4190 / 1695 / 1375
gewicht 1065 kg
kleur Groen Metaalkleur
extra Trekhaak
airco geen
audio Pioneer boxen, Radio/casette (extra casette naar 3.5mm
vooraan om bvb MP3 aan te sluiten)
Stuur Servo


De auto kan altijd bekeken worden na afspraak (via pm) en zelfs een korte testrit hier op de wijk is mogelijk indien je al wat rijervaring hebt.
Auto is momenteel nog niet gekeurd voor verkoop. aangezien deze auto echter overgenomen wordt door de verkoper van de mercedes die ik neem gaat hij dit allemaal regelen (dat is echter pas over een week, als ik hem zelf kan verkopen is dit ook goed). mercedes zou normaal eind volgende week de mijne moeten zijn en dan kan deze buiten :). pics van interieur en dergelijke volgen nog indien interesse.

startprijs 3500€
meeneem 4350€

PsYmon

Legacy Member
Ik heb interesse, maar je gaat nog een weekje moeten wachten tot ik weet hoe een andere eventuele deal afloopt :)

-_-_-_-

Legacy Member
Kheb ook wel intresse, kunt ge eventueel meer foto's sturen van voorkant, achterkant , interieur etc naar fitenkristof [@] hotmail [dot] com

Tritser

Legacy Member
-_-_-_- zei:
Kheb ook wel intresse, kunt ge eventueel meer foto's sturen van voorkant, achterkant , interieur etc naar fitenkristof [@] hotmail [dot] com

jup. staat momenteel wel ni bij mij thuis. maar zal proberen morgen foto's te posten :)
woops, srry dees is me maat zennen account ^^

-_-_-_-

Legacy Member
ok merci alvast =)
Graag duidelijke foto's van de blik schade en de schade aan de verf

grtz

vinteg

Legacy Member
mijn excuses. vandaag spijtig genoeg geen tijd gehad. zal voor een van de komende dagen zijn vreesk.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan