Archief - [TK] Hacking & Hackers

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Luinto ST

Legacy Member
1. Hacking : Het ultieme verslag

ISBN : 90-456-3404-X

Nieuwprijs : €19,95

2. Hacker attack!

ISBN : 90-419-0945-0

Nieuwprijs : €25

3. Steel dit computer boek II (met cd-rom)

ISBN : 90-456-3264-0

Nieuwprijs : €29,95

4. Hacking : de kunst van het uitbuiten

ISBN : 90-456-3598-4

Nieuwprijs : €25


Meeneemprijs voor allevier = €50
Minimumprijs voor allevier = €25

Bieden op aparte boeken kan ook. Afhalen en verzenden mogelijk. Bieden exclu.

I4anI

Legacy Member
Reden van verkoop? Heb je er iets van kunnen leren? Kan je nu "hacken"?

Luinto ST

Legacy Member
Het zijn allemaal legale boeken btw. Er wordt uitgelegd wat een hacker doet, waarom en vooral hoe. Ik heb de boeken met het opzicht doorgenomen van hoe ik een particulier en bedrijven kan beschermen hiertegen. Maar opzich kan je jezelf hacker noemen, omdat je dan wel veel van aanvallen op security afkent.

Luinto ST

Legacy Member
Bij wijze van oefening, worden er tools en manieren uitgelegd die je lokaal best kunt oefenen. Let er wel op, hacken kan je niet op 1,2,3, het zijn geen stappengidsen die je blindelings volgt. Theorie en techniek zijn de hoofdbrok (wat ook logisch is). Maar achteraf zal je wel het een en ander kunnen als je zou willen...

azziplekkus

Legacy Member
ik wil er wel iets voor geven, maar je prijzen zijn iets te hoog.

Luinto ST

Legacy Member
Allez,

20€ minimum prijs
40€ meeneemprijs

Veel lager kan ik echt niet gaan.

Luinto ST

Legacy Member
Jup, laat maar iets weten. Tis 1/5de van de aankoopprijs en ze zien er zo goed als nieuw uit.

azziplekkus

Legacy Member
Ik zal nog zien.

Want ik weet ook wel nie of ek da durf.

Want ik heb al (onterecht) op mijn strafblad hacking staan...

dusja...as ze da merke kan da slecht aflope me mij...

Luinto ST

Legacy Member
Dit zijn perfect legale boeken die te koop zijn in elke boekhandel. Hier kunnen ze u niets maar dan ook niets met verwijten. Anders verwijs je ze maar door naar mij.

azziplekkus

Legacy Member
Jaja, da zegt gij

1. As ge zonen boek in huis hed, en dan word ge beschuldigt van iets dan gaan ze toch al denken da den aanklager gelijk eeft e...

2.Die flikke neme het allemaal nie zo serieus me die wette zenne. Bij mij staat da op mijn strafblad. Ze hebbe nie eens een oderzoek gedaan (geen huiszoeking, geen pc in beslag genome om dinges te checke, en ook geen onder vraging) dusja... op de flikke moet ge nie vertrouwe.

Luinto ST

Legacy Member
Nja, smerig dat ze u dat gelapt hebben, maar mij kunnen ze niets maken. Legale boeken gebruikt voor mijn studies. Laatste up, anders gaan ze op kapaza.

azziplekkus

Legacy Member
As ge ze op kapaza gaat zette, vergeet mij dan de link nie te geve he ;)

Dan kan ik ze later misschien nog kopen.

Want ik heb echt wel interesse :p

KizZamP-

Legacy Member
Alle 4 de boeken voor €25.

Betaling via online banking indien goedgekeurd ?

KizZamP-

Legacy Member
Oh en ja voor ik het vergeet... Hoeveel zal verzending ongeveer kosten voor al deze 4 naar Gent ?

Luinto ST

Legacy Member
K, 25€ is deal. Online banking is goe. Ik kom nu zaterdag nog in Gent, mss kunnen we dan iets afspreken? Tzal wel zaterdagvoormiddag zijn ^^

Anders zal ik het verzenden en zal ik ze eerst eens moeten wegen. Ik schat dat dat iets van een 4€ gaat kosten. Mss met kiala minder (2€ ofzo, dacht dat het 50% korting was daar de komende twee maanden) maar dat is u keuze. Let me know!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan