dirtysniper
Legacy Member
Hey,
Ik verkoop een grote poster van de nieuwe DTM Audi A4.
De poster zelf is ongeveer 1.5 m op 1 m. Volledig quadri druk op mat en stevig papier.
Heb de poster zelf nog nooit opgehangen. Indien foto's gewenst dan zeg je het maar. Alleen afhalen als dat kan.
Mvg,
Ward
Ik verkoop een grote poster van de nieuwe DTM Audi A4.
De poster zelf is ongeveer 1.5 m op 1 m. Volledig quadri druk op mat en stevig papier.
Heb de poster zelf nog nooit opgehangen. Indien foto's gewenst dan zeg je het maar. Alleen afhalen als dat kan.
Mvg,
Ward
ad:
Tis wel ne grote + goede kwaliteit. En voor de geintresseerde heb ook ne grote van Sin City met Jessica Alba op.Ma das deurposter. Das 0.5 m breed en 2 m hoog.
,ma kvertel u dat em uniek is. En Chaos ik zal nog tot morgen wachten. Sebiet is neuzen voor oeveel hier de posters verkocht worden.Morgen middag sluit ik af en dan komde em maar halen.