Archief - [TK] Glaze vitrine kast

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

The Architect

Legacy Member
Verkoop van glaze vitrinne kast met sfeer licht bovenaan. Heeft dienst gedaan om een verzameling in te showen. Is in perfecte staat.

Prijs: 50 euro

Het is enkel af te halen in het geheel. Het is niet te doen om het uit elkaar te halen.

De prijs is de meeneemprijs.

Foto:

30-05-200821-00-53_0005.jpg

Desert

Legacy Member
kunt ge leveren ? Spijtig da het zover is heb anders wel intresse

The Architect

Legacy Member
Kan heel misschien wel geleverd worden. Maar het is inderdaad een heel stuk en de benzine is er niet echt goedkoop op gebleven. Er zal wel iets van een 15 euro bijkomen om het tot daar te brengen. Het zou op 65 euro komen dan... ?

The Architect

Legacy Member
Het is echt glas, dus best wel voorzichting mee omgaan. Best zou zijn een stationwagon waarvan de achterbank plat kan, een paar dekens, om de kast in te wikkelen, dan zou het geen probleem mogen zijn.

De kast is 1 meter 74 cm hoog, dus meet het even dat het er zeker in kan.

Sick`

Legacy Member
Zoude ze voor 65 ook nor Ekeren brengen? :p

Die staanderkes staan toch los eh? Perfecte staat?

The Architect

Legacy Member
Sick` zei:
Zoude ze voor 65 ook nor Ekeren brengen? :p

Die staanderkes staan toch los eh? Perfecte staat?


Zou eventueel kunne, maar liever zelf afhalen. Ik heb net gezien, het kan best makkelijk uit elkaar gehaald worden. Als u zegt, ik kom het halen voor 50 euro, dan heel ik het uit elkaar en dan kan het zo in de wagen. Maar het glas blijft wel 1m 70 lang, want dat bestaat uit een geheel.

Die houdertjes zijn er niet bij, dat was om mijn verzameling op te zetten, maar die zitten er niet bij bij deze kast, die zijn extra aan te kopen, als u die wenst.

Sick`

Legacy Member
Kga der is over denken en het eens bekijken, tis een schoon kast in ieder geval :)

pcfre@k

Legacy Member
waar aangekocht ? prijs?
vree schoon alleen woon je idd 45 km van hier dus :-s

The Architect

Legacy Member
Is een meubel van mijn ouders, is in een meubelzaak hier in de buurt gekocht. De nieuwprijs was 120 euro.

Ja jongens, dat is allemaal ver. Maar het zal toch gehaald moeten worden. Ik kan het demonteren, dan moet je al met geen speciaal busje komen ofzo, maar meer kan ik ook niet doen.

pcfre@k

Legacy Member
laatste attempt :-)

70 incl levering in kapellen 2950 anders mag je ze houden :p

The Architect

Legacy Member
pcfre@k zei:
laatste attempt :-)

70 incl levering in kapellen 2950 anders mag je ze houden :p

Het gaat echt niet, ik kan het niet leveren en om iemand het te laten leveren gaat het een bom geld kosten, dus enkel afhalen.

The Architect

Legacy Member
~joachim~ zei:
is deze nog tekoop?

zoja: bod van 50eur afgehaald

mvg

Normaal gezien komt iemand het morgen ophalen. Als er toch nog iets zou tussenkomen laat ik het u meteen weten en dan mag u het komen halen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan