Archief - [TK] electrisch gitaar set: epiphone g400

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

peanutman

Legacy Member
Ik verkoop mijn electrisch gitaar, en toebehoren.
Ter vergelijking staan de huidige prijzen erbij (gebaseerd op keymusic(.be) waar alles ook aangekocht is geweest).
Dit is wat ik heb:

Gitaar: Epiphone g400 rood (nieuw: 350eur)
Versterker: Roland CUBE 15X (nieuw: 99eur)
Tas: Ritter (nieuw: 25eur)
Boek + cd: Rock Gitaar (nieuw: 30eur)
Tuner: Boss TU-80 (nieuw: 30eur)
Gitaar stand: (nieuw: 10eur)
Kabels:
- Philips Koptelefoon (3m)
- Koptelefoon verlengkabel (3m) (dus ja, je kan je koptelefoon 6m ver maken)
- Gitaar-kabel (splinternieuw, ongebruikt)
gitaar schouderriem
5 plectrums (splinternieuw, ongebruikt)

Ik zou graag alles als een geheel verkopen, als een set.
Deze set beval ALLES om te beginnen spelen, en dus ideaal voor beginners.
Ik besef dat dit geen "pro" gitaar is, maar het is ook geen absolute rommel.

De gitaar is al 1.5jaar oud, en heeft wat meegemaakt. Er zijn kleine krasjes en een deukje in de nek.
Als het je stoort kan je deze altijd laten vervangen, de body is nog in perfecte staat. De nek zelf heeft wat gebruikssporen, maar er is zeker niets mis dat de klank zou beinvloeden of zo.

Ik zou graag hebben dat de koper hem komt bekijken/testen als je hem wil, ik wil dat de koper tevreden is met wat hij koopt, en dat er geen misverstanden zijn.

Ik verkoop hem voor het hoogste bod, ik neem als richtprijs 250eur, dus liefst ook geen beginboden die hier ver onder liggen. De nieuwprijs voor dit alles is nog altijd boven de 600eur.

Foto:
http://wilma.vub.ac.be/~rroels/gitaar.JPG

Ik zet deze post op pureesoiree.be EN games.telenet.be

Reinout

Spector

Legacy Member
Boek + cd: Rock Gitaar

Enkel voor elektrische gitaren of ook uitleg ivm akoestisch?

*edit: Is die stand in hoogte verstelbaar?

peanutman

Legacy Member
sorry, was een beetje druk bezig met school gisteren :p

Het boek is bruikbaar voor beiden, het gaat over vingerzettingen, akkoorden, ... en dan later stukjes leren spelen. Het thema is natuurlijk rock, en mss is het wel handig om dit soort op een elec. gitaar te spelen.

De nekhouder van de stand is een 5tal cm omhoog en omlaag te schuiven, maar gigantisch aanpasbaar is het ook niet (is maar een ding van 10euro dat uit metalen staven bestaat).

peanutman

Legacy Member
Sorry, maar ik verkoop enkel als set. Ik al mensen die geintresseerd zijn voor alles.
Als er een officieel bod komt laat ik het hier weten.

Spector

Legacy Member
indien je toch enkele stukken appart verkoopt zoals dat steuntje en het boek gelieve iets te laten horen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan