Archief - [TK] Combi ticket Rock Werchter

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

troid

Legacy Member
thomasbmwpower zei:
Prijs staat door verkoper als 170 geboden, als potentiele koper kan je dit niet weten of het 50 cent duurder of goedkoper is dus houdt het nog geen steek.. Verkoper zegt dat hij hem heeft aangekocht voor172 dus is dat de prijs!

Kun je perfect nagaan via ticketshop :) En de prijs is overal hetzelfde!

thomasbmwpower

Legacy Member
In het geval van die 10 procent voldoet mijn bod van 190 ook.. Zoals ik al zei, eerlijk is eerlijk

thomasbmwpower

Legacy Member
Verkoper legt die prijs vast dus moet je daar niet over beginnen. Als koper moet je dat niet extra nagaan. Is er nu echt niemand die hier een eind kan aan maken? :s

troid

Legacy Member
Indien de 10% regel geldt bied ik 189,2 de exacte prijs dus na 10% extra

thomasbmwpower

Legacy Member
Ongeveer 10 procent, straks moeten we nog in honderdsten rekenen :s zo moeilijk doen :s

troid

Legacy Member
thomasbmwpower zei:
Ongeveer 10 procent, straks moeten we nog in honderdsten rekenen :s zo moeilijk doen :s

Eerlijk is eerlijk he en ik ben niet begonne met drama te maken voor een euro :)

thomasbmwpower

Legacy Member
Misschien moet een moderator er maar eens een eind aan make :o

thomasbmwpower

Legacy Member
ik kan ook 200 bieden nu maar is niet echt volgens de regels.

troid

Legacy Member
ik kan ook 205 bieden maar zou ook niet echt volgens de regels zijn

successor

Legacy Member
hamai ....

Nu, omdat verkopen met winst van tickets illegaal is, stel ik het volgende voor :

Troid betaalt de exacte aankoopprijs van het ticket aan de TS. Hij was eerst, en first come, first get.

Als troid hem niet meer moet hebben , krijgt de bieder daarna het ticket, aan de aankoopprijs, moet die het niet hebben ...... enzoverder ...

Dit lijkt me fair gezien de exacte prijs niet vermeld staat, en het ook een beetje belachelijk is als je exacte prijs moet raden om een bod op iets te winnen, iets wat ze op het einde van de eerste pagina proberen.

Coppens

Legacy Member
Sorry voor de late reactie maar ik had de late op het werk.
Ik heb dus 172 € betaald voor het ticket, ni meer ni minder.
Moet ik de kaart opsturen dan vraag ik wel nog verzendingskosten.Indien er iemand de kaart bij me thuis ophaald blijft het bod van de eerste bieder geldig,in dit geval dus troid.

Shadowfox

Legacy Member
Maar mannekes toch, alsof die TS jullie bod zal aanvaarden.
Hij heeft waarschijnlijk al lang een bod van €200 in PM ontvangen.

Edit: Blijkbaar heeft TS terzelfde tijd gereageerd en noteerd hij het bod.
Amai, mensen hier blijven mij verwonderen :p

Edit2: Blijkbaar stond deze pagina al een tijdje open :p

Jayvie

Legacy Member
Precies klein mannen hier.

Was het vorig jaar of het jaar daarvoor hier op het forum dat:
Iemand bood de tickets aan met vermelding van aankoopprijs. Er werd op geboden, hoger dan de aankoopprijs. De verkoper was zogezegd niet in fout omdat de anderen erop aant bieden waren en zijn oorspronkelijke prijs was de aankoopprijs.

weet niet meer hoe het exact zat, maar twas toch altijd zoiets
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan