Archief - [TK] cd's (punkrock, hardcore,...)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rubmifer

Legacy Member
Doe cd's weg om nog wat geld in te zamelen voor een nieuwe MP3 speler

de lijst:

  • Parkway Drive - Horizons 8€
  • Fat Music vol IV 5€
  • Pennywise - land of the free 5€
  • NOFX - wolves in wolves' clothing 7€
  • Anti-flag - The Terror State 5€
    [*]Anti-Flag - For Blood And Empire 7€
  • Death Before Disco - Barricades 7,5€
  • Ignite - Our Darkest Days 7€
  • THe Presidents of the usa - Love everybody 5€
    [*]Tool - 10000 days 7€
  • Rancid - Indestructible 5€
  • Millencolin - Kingwood 7€
  • Tim Armstrong - A Poets Life 8€
  • Rise Against - THe Sufferer and the witness 8€
  • SIck Of It All - Death To Tyrants 7€
    +
  • Johnny Cash - American Recordings 7€

2 muziek dvd's
  • anti-flag - death of a nation dvd 8€
  • Killswitch Engage - Set this world ablaze 8€

Prijzen excl verzendingskosten.
Geef de voorkeur aan het verkopen van meerdere cd's tegelijkertijd.

Grtz

Cd's in het vet zijn verkocht

Rubmifer

Legacy Member
Zit elke dag van de week voor school in Gent, behalve woensdag en donderdag.

Geef eventueel een plaats en tijdstip en ik zal zien of ik het kan halen. Liefst rond de buurt van het st-pieters station dan :)

Skyscraper

Legacy Member
Hmm komt ge nooit is voorbij et zuid of veldstraat?
St pieters is compleet andere kant eig.
Waar zit ge op school?

Rubmifer

Legacy Member
Berter zei:
Hmm komt ge nooit is voorbij et zuid of veldstraat?
St pieters is compleet andere kant eig.
Waar zit ge op school?

artevelde, zit dus vrij dicht bij de veldstraat

Skyscraper

Legacy Member
Welja alsge is op't zuid passeert fzo na 't school, 'k ben daar toch altijd.
Vb vrijdag tege kwart na vier fzo?

Rubmifer

Legacy Member
Berter zei:
Welja alsge is op't zuid passeert fzo na 't school, 'k ben daar toch altijd.
Vb vrijdag tege kwart na vier fzo?

Heb vrijdag normaal om 3u gedaan, dus het mag van mij wat vroeger zijn. 3u20,3u30?

In welke cd('s) heb je trouwens interesse?

Skyscraper

Legacy Member
Hmm ik maar om tien na 4 :/ in't weekend ben'k ook in't stad trouwens.
In die van tool, de rest is mijn ding ni echt.. :]
Wat is de staat dervan eig?

Rubmifer

Legacy Member
De cd heb ik zelf nooit beluisterd. Enkel gebruikt voor het rippen op mijn computer.
DUs eigenlijk zo goed als nieuw

Rubmifer

Legacy Member
Normaal zal vrijdag goed zijn dan. Geef me anders in een pm je gsm-nummer door zodat ik je daar toch kan herkennen. ;)

_EL_STINO_

Legacy Member
NOFX - wolves in wolves' clothing 7€
Pennywise - land of the free 5€
Millencolin - Kingwood 7€
Anti-flag - The Terror State 5€
Anti-Flag - For Blood And Empire 7€

30€ inc

Rubmifer

Legacy Member
@ Satanic`: deal, stuur me een pm met je gegevens :)

@ koffiekan : neen. Nog geintreseerd of niet? :)

@ DoomSayerSantos : Is jammergenoeg al verkocht

Recipe4hate

Legacy Member
Wat dacht je van:
* Death Before Disco - Barricades 7,5€
* Rise Against - THe Sufferer and the witness 8€
* SIck Of It All - Death To Tyrants 7€
Voor 20€ excl?

Rubmifer

Legacy Member
maakt daar 21€ van voor de verzendingskosten bij gerekend en we hebben een deal :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan